هتل آی سی سانتای فامیلی ریزورت آنتالیا

آنتالیا - بلک
ic hotels santai family resort
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

آی سی سانتای فامیلی ریزورت، هتلی در همسایگی زیباترین سواحل مدیترانه

هتل 5 ستاره آی سی سانتای فامیلی ریزورت در نزدیکی ساحل و در منطقه زیبا و توریستی بلک به مساحت 94.240 متر مربع احداث شده و در میان مسافران این شهر زیبا و دیدنی طرفداران بسیار زیادی دارد. همجواری با سواحل زیبای مدیترانه و امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده از مهمترین دلایل محبوبیت این هتل در میان گردشگران محسوب می شوند.

آی سی سانتای فامیلی ریزورت امکانات بی نظیری را هم برای کودکان در خود جای داده و گزینه ای فوق العاده برای سفرهای خانوادگی محسوب می شود.

اگر قصد سفر به آنتالیا و اقامت در این هتل لوکس و 5 ستاره را دارید، با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات متعدد آی سی سانتای فامیلی ریزورت بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل آی سی سانتای فامیلی ریزورت

508 واحد اقامتی این هتل شامل اتاق های استاندارد، سوئیت کودکان، سوئیت های جونیور، سینیور و کینگ، اتاق ویژه معلولان و ویلاهای هتل به امکانات بسیار خوبی مجهز شده اند که از جمله آنها می توان به بالکن، مینی بار، چای و قهوه ساز، تلویزیون LCD، سیستم پخش موسیقی، تلفن مستقیم، حمام اختصاصی، سشوار، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، صندوق امانات، خدمات نظافت اتاق و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

آی سی سانتای فامیلی ریزورت امکانات تفریحی و رفاهی متعددی را هم در خود جای داده است که از جمله آنها می توان به استخر روباز و سرپوشیده، مرکز آبگرم و سلامتی، رستوران و بار، مینی کلاب کودکان، استخر کودکان، زمین بازی، رستوران مخصوص کودکان، پارک آبی، سرویس نگهداری از کودک، پارکینگ و ... اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران های آی سی سانتای فامیلی ریزورت از غذاهای مکزیکی گرفته تا غذاهای سنتی ترکی و از غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای لذیذ ایتالیایی را می توانید امتحان کنید.

به لطف سیستم "Ultra All Inclusive"، هم انواع کوکتل و نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه در رستوران اصلی هتل به صورت رایگان انتظار شما را می کشند.

در اسنک بار هتل هم می توانید انواع میانوعده های فوق العاده را امتحان کنید.

برخی امکانات هتل به اختصار

*استخر    *مرکز آبگرم و سلامتی    *استخر کودکان   *زمین بازی

*پارک آبی 
 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Land View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Standard sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUN SWIM UP

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STAR SWIM UP

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

JUNIOR SUITE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved