هتل آیکون استانبول

استانبول - شیشلی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آیکون استانبول (Icon Istanbul Hotel)، در فاصله ی کوتاهی از میدان تکسیم و خیابان پرجنب و جوش استقلال که تعداد زیادی کافه، رستوران، مرکز خرید و گالری های هنری در آن قرار دارند، واقع شده است. مهمانان می توانند از تسهیلات رایگان مرکز آبگرم هتل مانند حمام ترکی و سونا بهره ببرند. علاوه بر این، استفاده از باشگاه ورزشی رایگان می باشد.

اتاق های هتل آیکون استانبول دکوراسیونی مدرن دارند و به تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا ی مطبوع، مینی بار و کتری برقی مجهز هستند. سرویس بهداشتی خصوصی این اتاق ها دارا ی دوش، سشوار و حوله می باشد. می توانید از چشم انداز اتاق ها از شهر استانبول لذت ببرید.

همه روزه صبحانه در هتل آیکون استانبول به صورت سلف سرویس سرو می شود. نهار و شام در رستوران سفارشی واقع در هتل ارائه می گردند.

هماهنگی های لازم جهت ترتیب دادن خدمات اتاق توسط کانتر پذیرش 24 ساعته ی هتل آیکون استانبول برای مهمانان گرامی انجام می شود. لباسشویی، خشکشویی و سرویس اتو کشی با پرداخت اضافه بها ارائه می گردند.

هتل آیکون استانبول 700 متر با مرکز همایش ها و نمایشگاه های استانبول و مرکز کنگره ی استانبول فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری هتل قرار گرفته است. موقعیت مکانی آیکون استانبول دسترسی به مکان های تاریخی و توریستی و مراکز کنگره را آسان کرده است. سرویس حمل و نقل رایگان به ایستگاه مترو ی تکسیم و عثمان بی، اجاره ی ماشین، خدمات گشت و گذار، پارک اتومبیل توسط پیشخدمت، پذیرش و خروج زود هنگام، حمل و نقل فرودگاهی خصوصی و ارائه ی روزانه ی روزنامه نیز توسط هتل ارائه می شوند.

 

باشگاه تندرستی هتل آیکون استانبول

پس از گذراندن یک روز طولانی و سخت می توانید استرس خود را در سونا، سونا ی بخار و حمام ترکی هتل آیکون استانبول از بین ببرید. پرسنل این باشگاه با دقت تمام انتخاب شده و دارا ی گواهینامه ی بین المللی هستند. خدمات این باشگاه با محصولات معروف صورت می گیرد. با کمک تجهیزات پیشرفته و محیط آرامش بخش باشگاه تندرستی هتل آیکون استانبول، شادابی و طراوت جسم و روح خود را بازیابید.

 

غذا خوری در هتل آیکون استانبول

رستوران کیز کولِسی ( اصلی ): این رستوران صبحانه و نهار سرو می کند و در طبقه ی اول هتل آیکون استانبول قرار دارد. صبحانه به صورت سلف سرویس می باشد.

رستوران سیکرت گاردن: سیکرت گاردن دکوراسیونی منحصر به فرد داشته و نمونه هایی با کیفیت از غذا های بین المللی را ارائه می دهد. رستوران در طبقه ی لابی قرار گرفته و غذا و نوشیدنی را در مقابل شومینه سرو می کند. استفاده از این رستوران شامل اضافه بها است.

کافه ی لابی: این کافه 24 ساعته نوشیدنی سرو می کند.

کافه آیکون: کافه آیکون در ورودی هتل واقع شده و به صورت 24 ساعته باز است. انواع نوشیدنی و پیش غذا در این کافه سرو می شوند و سیگار کشیدن مجاز می باشد.

خدمات اتاق: خدمات اتاق شبانه روزی بوده و دارا ی هزینه است. انواع نوشیدنی و غذا در منو ی این سرویس قرار دارند.

رستوران لذِت آیریجلی: می توانید در هر ساعتی از روز در منو ی این رستوران غذا هایی مطابق با سلیقه ی خود و سلیقه های بین المللی پیدا کنید.

 

تعداد اتاق ها: 65

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / بدنسازی / رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUPERIOR ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUITE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved