هتل آکرو توکیو

توکیو
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آکرو توکیو Hotel Okura Tokyo، از امکانات هتل می‌توان به استخر سرپوشیده (با هزینه اضافی)، 6 رستوران و 2 کافه اشاره نمود. فاصله هتل تا ایستگاه مترو کامیاچو 500 متر و تا کاخ امپراطوری 2 کیلومتر می‌باشد.

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت سیمی رایگان، حمام خصوصی، لباس یاکاتا و تلویزیون صفحه تخت با دکوراسیون با رنگ‌های گرم می‌باشند. ‌‌‌

مرکز تناسب اندام مجهز، مرکز آبگرم و مراکز خرید جز خدمات هتل می‌باشند.

کافه کاملیا غذاهای سبک همراه با سالادهای متنوع برای میهمانان سرو می‌کند. رستوران لا بلّه اپوک غذاهای فرانسوی را برای میهمانان سرو می‌کند این رستوران در طبقه 12 هتل واقع شده است.

هتل آکرو در فاصله 2 کیلومتری تپه‌های راپونگی و باغ هاما ریکیا و در فاصله  500 متری ایستگاه مترو  تامیکه سانو واقع شده است. پارکینگ رایگان نیز در هتل وجود دارد.

رستوران‌های هتل آکرو توکیو

رستوران لا بلّه اپوک La Belle Epoque

در این رستوران با فضا شیک و مدرن غذاهای سنتی و فرانسوی را به همراه نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود.

رستوران توه کا لین - Toh-Ka-Lin

در رستوران توه کا لین شیک غذاهای چینی خوش‌طعم برای میهمانان سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از چشم انداز زیبا این رستوران لذت ببرند.

رستوران یامازاتو Yamazato

در یامازاتو غذاهای ژاپنی سنتی و مدرن بزای میهمانان سرو می‌شود، میهمانان قادر خواهند بود در فضا سنتی این رستوران و با میل غذاهای لذیذ تجربه‌های تازه‌ای را به دست آورند.

از رستوران‌ها و کافه‌های هتل می‌توان به کیوبای (Kyubay)، سازانکا (Sazanka)، کافه کاملیا (Café Camellia)، کافه ارشید (Orchid)، کافه هایلاندر (Highlander) اشاره نمود که انواع غذاهای محلی و بین المللی به همراه نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌کنند.

امکانات محبوب هتل

ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق‌ها     اینترنت بی‌سیم رایگان    پرکینگ خصوصی رایگان   سرویس رفت و آمد فرودگاهی    استخر شنا     مرکز تناسب اندام هتل     کافه    

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map

دیگر هتل های توکیو

 
© 2018 , All Right Reserved