هتل آکاسیا ریزورت آنتالیا

آنتالیا - کمر
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آکاسیا ریزورت آنتالیا (Akasia Resort)، به اندازه ی 6 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد. این هتل 4 ستاره واقع در فاصله ی کمتر از 1 کیلومتری دریا، مجهز به استخر های روباز و سرپوشیده و تسهیلات مرکز آبگرم می باشد. همچنین اتاق های هتل آکاسیا ریزورت مجهز به تلویزیون و بالکن هستند.

اتاق های هتل آکاسیا ریزورت با دکوراسیونی ساده تزئین شده اند و همه شامل سرویس بهداشتی خصوصی به همراه سشوار می شوند. همچنین یک مینی بار در تمامی اتاق ها وجود دارد.

صبحانه، نهار و شام در هتل آکاسیا ریزورت به صورت سلف سرویس ارائه می شوند. می توانید از صرف میانوعده، قهوه و کیک در هتل لذت ببرید. کافه های هتل آکاسیا ریزورت نوشیدنی های گرم و سرد سرو می کنند.

تسهیلات مرکز آبگرم هتل آکاسیا ریزورت شامل حمام ترکی، سونا و خدمات ماساژ می شوند. با بازی های دارت و تنیس روی میز خود را سرگرم کنید. تخت های حمام آفتاب و سایه بان های موجود در فضای استخر هتل آکاسیا ریزورت، آن را به مکانی ایده آل برای آفتاب گرفتن و استراحت تبدیل کرده اند.

مرکز شهر کمر به اندازه ی 15 کیلومتر و فرودگاه آنتالیا، 35 کیلومتر از هتل آکاسیا ریزورت فاصله دارند. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل موجود است.

 

سرگرمی در هتل آکاسیا ریزورت آنتالیا

از بازی ها و مسابقات روزانه، دارت، بیلیارد ( شامل اضافه بها ) و نمایش های تدارک دیده شده توسط هتل آکاسیا ریزورت لذت ببرید. در ورزش های ایروبیک، ژیمناستیک، تنیس روی میز و ژیمناستیک آبی به صورت رایگان مشارکت کنید. ساحل خصوصی هتل آکاسیا ریزورت شامل کابین، دوش و سایه بان رایگان می شود. یک استخر سرپوشیده، یک استخر روباز ( دارا ی سرسره ) و یک استخر روباز کودکان در هتل قرار گرفته اند که می توانید به همراه خانواده ی خود در آن ها آب تنی و تفریح کنید. هتل آکاسیا ریزورت برای سرگرمی فرزندان شما مینی کلوب ( 4 الی 12 سال )، مینی دیسکو، بازی ها و کلاس های مختلفی را تدارک دیده است. علاوه بر این، مهمانان می توانند با پرداخت اضافه بها از ورزش های آبی موتوری ( پاراشوت، جت اسکی، اسکی روی آب، قایق موزی و لیزر ) لذت ببرند.

 

مرکز آبگرم هتل آکاسیا ریزورت آنتالیا

مرکز آبگرم هتل آکاسیا ریزورت مکانی ایده آل جهت تمدد اعصاب و رهایی از خستگی های روزانه است. حمام ترکی، سونا، اتاق های خصوصی ماساژ، اتاق های ماساژ خانوادگی، ماساژ درمانی ویژه و سلمانی، از تسهیلات مرکز آبگرم هتل آکاسیا ریزورت به شمار می روند.

 

غذا خوری در هتل آکاسیا ریزورت آنتالیا

صبحانه، نهار و شام در رستوران های روباز و سرپوشیده ی هتل آکاسیا ریزورت سرو می شوند.

سرویس های رایگان: کوکتل خوشامدگویی، میانوعده، سرویس قهوه و کیک، نوشیدنی های محلی سرو شده در کافه ها و نوشیدنی های محلی سرو شده همراه با صبحانه، نهار و شام، غذا های بین المللی رستوران اصلی، باربیکیو های نمایشی، و کلوچه ها و دسر های سنتی ترکی.

سرویس های دارا ی هزینه: برخی از نوشیدنی های محلی، تمامی نوشیدنی های وارداتی، آبمیوه های تازه، آب معدنی، قهوه ی ترک، کاپوچینو، اسپرسو، چای گیاهی، بستنی و قلیان.

 

تعداد اتاق ها: 120

محبوب ترین امکانات هتل:

حمل و نقل فرودگاهی / اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان / خدمات اتاق / ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved