هتل آنگلتر سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آنگلتر سنت پترزبورگ، Angleterre Hotel، به اندازه ی 5 الی 10 دقیقه پیاده روی با میدان کاخ، موزه ی آرمیتاژ و نوسکی پراسپکت فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در مجاورت کلیسا ی جامع سنت اسحاق قرار گرفته است.

در باشگاه ورزشی هتل آنگلتر انرژی بگیرید، با استفاده از سونا، سولاریم و ماساژ، با طراوت شوید یا در استخر هتل آب تنی جانانه ای کنید. می توانید هنگام خروج، از کانتر تور و بلیت هتل آنگلتر راهنمایی دریافت نمایید. خودپرداز در هتل موجود است.

در رستوران شیک بورسالینو غذا های اصیل و فوق العاده ی ایتالیایی را امتحان کنید. گالری زیبا ی هتل آنگلتر مکانی ایده آل برای صرف چای و قهوه در طول روز، و ملاقات با دوستان و همکاران است.

هتل آنگلتر، 3 اتاق جلسه ی چند منظوره با ظرفیت 100 نفر را برای رفاه مسافرانی که به قصد انجام امور کاری به سنت پترزبورگ آمده اند، تدارک دیده است. فضایی شبیه به تئاتر با ظرفیت 205 نفر و تسهیلاتی مانند ترجمه به 4 زبان، در هتل آنگلتر قرار دارد. خدمات منشی گری نیز ارائه می شوند.

منطقه ی آدمیرالتیسکی برای مسافران علاقه مند به کلیسا ها، تاریخ و معماری، انتخاب مناسبی می باشد.

 

خدمات و تسهیلات هتل آنگلتر سنت پترزبورگ

مرکز آبگرم مجهز، استخر سرپوشیده، اینترنت در لابی، مرکز تجاری، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، تهویه هوا ی مطبوع، نظافت روزانه، اینترنت بیسیم رایگان، گهواره موجود است، تختخواب تاشو/اضافه، اتاق های متصل، لوازم بهداشتی رایگان، کافی شاپ، کافه، خدمات اتاق 24 ساعته، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیت، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، آرایشگاه ( مو )، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، بار بر، گاوصندوق در کانتر پذیرش، مینی بار، حوله، دمپایی، اتو/تخته ی اتو کشی ( در صورت درخواست )، سشوار، میز، تلفن و گاوصندوق داخل اتاق.

 

سرگرمی در هتل آنگلتر سنت پترزبورگ

سینما آنگلتر مرکزی فرهنگی در قلب سنت پترزبورگ است. این سینما فستیوال و فیلم ارائه می دهد و اجرا های باله و اپرا را پخش می کند. می توانید از افتتاحیه ی فیلم ها و نشست با کارگردان ها و بازیگران در سینما آنگلتر لذت ببرید. تمام فیلم ها به زبان اصلی و با زیرنویس روسی پخش می شوند. این سینما در طبقه ی همکف هتل آنگلتر قرار دارد. می توانید جهت اطلاع از برنامه ی سینما و تهیه ی بلیت، از کانتر راهنما ی هتل آنگلتر کمک بگیرید.

گالری هنری واقع در هتل آنگلتر بیش از 10 سال پیش افتتاح شده و نقاشی های هنرمندان معروف در این گالری به نمایش گذاشته شده اند. می توانید از این گالری دیدن فرمایید.

باشگاه ورزشی هتل آنگلتر تشکیل شده است از سونا، استخر سرپوشیده، توربو-سولاریوم، بدنسازی مجهز و استودیو زیبایی. استفاده از بدنسازی، استخر و سونا برای مهمانان هتل آنگلتر رایگان می باشد.

 

مرکز آبگرم هتل آنگلتر سنت پترزبورگ

مرکز آبگرم هتل آنگلتر شامل اتاق های ماساژ/مراقبتی می شود. ماساژ، خدمات مراقبتی صورت، خدمات مراقبتی بدن، مانیکور و پدیکور، از تسهیلات این مرکز هستند. یک سونا و جکوزی در مرکز آبگرم هتل آنگلتر وجود دارند.

 

غذا خوری در هتل آنگلتر سنت پترزبورگ

رستوران بورسالینو که به تازگی نوسازی شده است، فضایی زیبا و آرامش بخش، و چشم اندازی بی نظیر از کلیسا ی سنت اسحاق دارد. با عزیزانتان لذیذ ترین غذا های خانگی ایتالیایی را در این رستوران هتل آنگلتر امتحان کنید.

 

تعداد اتاق ها: 192

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    پارکینگ رایگان    حمل و نقل فرودگاهی    ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها    بدنسازی    استخر سرپوشیده    رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های سنت پترزبورگ

 
© 2018 , All Right Reserved