هتل آنگسانا لاگونا پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

آنگسانا لاگونا پوکت Angsana Laguna Phuket، توسط 323 متر استخر احاطه شده است. این هتل دارای اتاق هایی مدرن با چشم انداز زیبایی از طبیعت گرمسیری است. میهمانان می توانند از سرویس رفت و آمد رایگان قایقی، برای بازدید به کانال ویلاج بوتیک و گالری (Canal Village Boutiques & Galleries) استفاده نمایند.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به اینترنت بی سیم نا محدود رایگان، اتاق های بزرگ با مبلمان تایلندی، تلویزیون صفحه تخت 40 اینچ، تخت راحت، منو بالش همرا با بطری آب رایگان می باشند.

فاصله این هتل تا وات فرا تانگ (Wat Phra Tong) و پارک تفریحی فوکت فانتزیا (Phuket FantaSea) 8 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه و تا آبشار های تان سائی (Ton Sai Waterfalls) 19 کیلومتر می باشد.

مرکز آبگرم هتل با جوایز بین المللی ارائه دهنده انواع روش های درمانی و ماساژ های متنوع می باشد. میهمانان می توانند از کلاس های یوگا با مربی شخصی شرکت کرده و یا در استخر و ساحل غواصی کرده و از ساحل لذت ببرند. در این هتل همچنین مرکز تناسب اندام و زمین گلف برای میهمانان مشتاق فراهم شده است. سرویس رفت و آمد رایگان نیز برای زمین گلف نیز که در نزدیکی هتل قرار دارد برای میهمانان فراهم شده است.

صبحانه روزانه در رستوران مارکت پلیس (Place Restaurant) برای میهمانان سرو می شود، میهمانان می توانند در رستوران بان تالای غذا های دریایی تازه همراه با غذا های تایلندی را میل کنند. در رستوران ها و کافه های دیگر غذا های محلی و بین المللی همراه با نوشیدنی های مخصوص  برای میهمانان ارائه می شود.

مرکز آبگرم هتل آنگسانا لاگونا پوکت

این مرکز آبگرم دارای جوایز بهترین پکیج ارائه دهنده 2013 تایلند و بهترین آبگرم صنعتی 2012 نیز می باشد. میهمانان می توانند در این مرکز آبگرم ریلکس کرده و از انواع روش های درمانی و ماساژ های متنوعی که ارائه می شود لذت ببرند.

رستوران هتل آنگسانا لاگونا

رستوران بان تالی BAAN TALAY

میهمانان می توانند در این رستوران غذا های خوش طعم تایلندی میل کرده و از چشم انداز زیبایی که از این رستوران قابل مشاهده است لذت ببرند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا     ساحل      اینترنت بی سیم رایگان    اتاق های خانوادگی    سرویس رفت و آمد رایگان    استخر روباز   کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved