هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی (The Anvaya Beach Resorts Bali): این هتل ارائه دهنده ی مرکز آبگرم و سونا می باشد و در منطقه ی کارتیکا پلازا در کوتا و در 500 متری واتربُن بالی واقع شده است. هتل دارای استخر روباز و منطقه ی ساحلی خصوصی می باشد و مهمانان می توانند از صرف غذا در رستوران ها لذت ببرند.

تمامی اتاق ها دارای تلویزیون های صفحه تخت، کتری و سرویس بهداشتی می باشند. برای راحتی شما دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان نیز موجود می باشد.

سرویس حمل و نقل رایگان در محل موجود می باشد.

هتل آنوایا بیچ ریزورت تنها 500 متر تا مرکز خرید دیسکاوری و ساحل توبان فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی انگورا رای می باشد که یک کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل:

هتل آنوایا امکانات و خدمات تفریحی بی شماری را برای رفع اوقات فراغت مهمانان از جمله 6 استخر و مرکز تناسب اندام در نظر گرفته است. تیم کارکنان با تجربه و آموزش دیده هتل، فعالیت های روزانه تفریحی، کلاس ها و فعالیت های فردی مختلفی را برای مهمانان هتل فراهم کرده اند.

سالن آبگرم ساکانتی (Sakanti Spa):

ساکانتی در زبان سانسکریت باستان به معنی درخشش زیبای یک زن کودک می باشد. بهترین توصیف برای این سالن پناهگاه پابرهنه و زیبایی بی نهایت در یک جزیره عرفانی (به معنی مراقبت بی نهایت از بدن در مکانی دلپذیر) می باشد. احساس روشنی از  بی وزنی در این سالن در انتظار شماست. این سالن یک تجربه بی نظیر از جوان سازی روح و جسم فردی را به شما تقدیم می کند. ماساژ ها و درمان های بدنی الهام گرفته شده از ماساژ های سنتی بالیایی با محصولات فوق لوکس از بهترین برند های مراقبت از پوست و درمانگران مجرب و آموزش دیده برای ارائه هرگونه مشاوره و تجربه یک حس بی نظیر برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

30 نوع ماساژ، مانیکور و درمانهای بدنی مختلف برای مهمانان به صورت انفرادی، برای زوجین، برای مادر و دخترها و برای پدر و پسران در نظر گرفته شده است. ساعت کار سالن از 9 صبح تا 9 شب می باشد.  

باشگاه کودکان آنوایا (The Anvaya Kids Club):

این باشگاه بطور اختصاصی برای مهمانان 4 تا 12 سال هتل طراحی گردیده است. نظارت کامل و مطمئن با فضاهای تفریحی کافی، مناسب و سرگرمی های تفریحی با اصالت به صورت سرپوشیده و فضای باز از ویژگی های این باشگاه می باشد. باشگاه، کودکان را با فرهنگ و میراث قدیمی بالی، لباس پوشیدن، کلاس های رقص، موزیک و کلاس های آموزش زبان اندونزیایی آشنا می کند. کودکان همچنین می توانند در هتل دوچرخه سواری کنند، از آشپز خوش برخورد و حرفه ای کودکان آشپزی  یاد بگیرند و یا در کلاس های یوگا شرکت کنند.   

کتابخانه هتل دارای طیف گسترده ای از فیلم و بازی های کامپیوتری با کنترل زمان مشخص بازی با کنسول های نینتندو (Nintendo) و پلی استیشن (Play Station) می باشد. قسمت دیگری از کتابخانه برای مطالعه کودکان تعیین شده است. برای فعالیت هایی که تحرک بیشتری دارند قسمت روباز باشگاه دارای تاب، سرسره و مانع نوردی می باشد. هنگامی که می خواهید از اقامت خود بصورت دو نفره لذت ببرید، می توانید کودکان را با خیالی آسوده به باشگاه بسپارید تا مانند والدین از آنها مراقبت کنند. ساعت کار باشگاه کودکان 9 صبح تا 6 عصر می باشد.

 

ورزش و تفریح:

هتل آنوایا امکانات و خدمات تفریحی بی شماری را برای رفع اوقات فراغت مهمانان از جمله 6 استخر و مرکز تناسب اندام در نظر گرفته است. تیم کارکنان با تجربه و آموزش دیده هتل، فعالیت های روزانه تفریحی، کلاس ها و فعالیت های فردی مختلفی را برای مهمانان هتل فراهم کرده اند.

اگر تمایل دارید فعالیت های انرژی زای بیشتری انجام دهید، روز خود را با کلاس های یوگا و ایروبیک شروع کنید و در ادامه به والیبال ساحلی، فوتبال و یا واترپولو بپردازید. همچنین شما می توانید از مربی آموزش دیده و حرفه ای هتل برای حفظ تعادل سلامتی شما در طول تعطیلات، درخواست مشاوره کنید.

برای گذراندن اوقات فراغت خود، از رقص بالیایی یا ریلکس شدن در کنار استخر یا ساحل اختصاصی در حالیکه نوشیدنی دلخواه خود را میل می کنید یا حمام آفتاب می گیرید، لذت ببرید.

 

رستوران و کافه ها:

  رستوران ها و کافه های هتل با انعکاس فرهنگ و تاریخ بالی از زمان قدیم تا بالی مدرن که ما امروزه می شناسیم حس واقعی بودن در بالی را به شما القا می کند. انتخاب با شماست که در کنار استخر یا لابی از کدام دو رستوران هتل به نام های کونیت (Kunyit)  یا سند (Sands)  لذت ببرید.

رستوران کونیت (Kunyit): این رستوران برای چشیدن غذاهای خوشمزه سنتی بالیایی و اندونزیایی ایده ال می باشد. این رستوران با محیطی الهام گرفته از معماری بالی، صمیمی، گرم و دوستانه با سرآشپز های حرفه ای وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام را برای مهمانان سرو می کند. ساعات کار رستوران از 6 صبح تا 11 شب با ظرفیت 272 نفر می باشد.

رستوران سند (Sands): این رستوران در طول اقیانوس هند با منظره ای بی نظیر از بالی مدرن غذاهای مدیترانه ای و آمریکایی را ارائه می دهد. رستوران سند با تاکید بر طراوت و شادابی با یک آشپزخانه اپن بصورتی طراحی گردیده است که مهمانان می توانند در کنار هم و در کنار سرآشپز های حرفه ای، آشپزی کنند. از طلوع تا غروب آفتاب کافه کنار استخر این رستوران از ساعت 10 صبح تا 7 عصر با معماری مدرن بالیایی انواع نوشیدنی و اسنک های سبک حس یک روز بی نظیر را به شما می دهد. ساعات کار رستوران از 6 صبح تا 10:30 شب با ظرفیت 336 نفر می باشد.

سالن لابی (Lobby Lounge): این سالن محلی برای دیدن و دیده شدن می باشد. این سالن در لابی اصلی هتل با منظره ای از باغ و استخر اصلی هتل واقع شده است. این کافه با معماری هندو و کارهای هنری بالی مدرن برای علاقه مندان به معماری غربی و محلی، محل مناسبی برای لذت بردن از اسنک های سبک، شیرینی و کیک ها می باشد. چای مخصوص محلی از ساعت 8 صبح تا 1 نیمه شب سرو می گردد.

همچنین صبحانه برای مسافرینی که صبح زود هتل را ترک می کنند سرو می گردد، در حالیکه برای مهمانانی که دیرتر هتل را ترک می کنند 3 گزینه دیگر موجود می باشد.

 

تعداد اتاق های هتل: 495  

امکانات محبوب: اینترنت رایگان، سرویس حمل و نقل ، استخر روباز، مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام، رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

PREMIERE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved