هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی

کوش آداسی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
| 4.5
|
seven seas sealight elite hotel(amara sealight elite)
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آمارا سی لایت الیت (Amara Sealight Elite)، در کوش آداسی واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی، استخر و مرکز آبگرم و سلامتی است. مهمانان می توانند از دیگر تسهیلات هتل آمارا سی لایت الیت از جمله تراس حمام آفتاب، سونا و کافه ها نهایت لذت و بهره را ببرند. پارکینگ اختصاصی در مجموعه هتل موجود می باشد.

تمامی اتاق های هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی، مجهز به تهویه هوای مطبوع و تلویزیون تخت هستند. بعد از گذراندن یک روز سخت می توانید در فضای نشیمن اتاق ها به استراحت بپردازید. اتاق های هتل آمارا سی لایت الیت چشم اندازی زیبا از دریا، کوه ها و استخر ها را ارائه می دهند. مهمانان هتل این امکان را دارند از تسهیلاتی که در اتاق ها برای راحتی بیشتر آنها در نظر گرفته شده، بهره ببرند که عبارتند از حمام، دمپایی، سشوار و اینترنت بی سیم رایگان.

بخش های دیگر هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی شامل مرکز تناسب اندام و زمین تنیس می شود.

این هتل برای تعطیلات شما سرگرمی و فعالیت های بسیاری را تدارک دیده است از جمله ویندسرفینگ و غواصی.  مهمانان می توانند از دوچرخه هایی که به صورت رایگان ارائه می شود، نهایت استفاده را ببرند. ساحل اختصاصی بانوان در 2.2 کیلومتری هتل آمارا سی لایت الیت واقع شده است در حالی که قلعه کوش آداسی واقع در 4 کیلومتری هتل می باشد.

نزدیکترین فرودگاه به هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی، فرودگاه ازمیر عدنان مندرس، در فاصله 8.3 کیلومتری هتل قرار دارد.

 

سرگرمی در هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی

برنامه های تفریحی و فعالیت های تدارک دیده شده توسط هتل آمارا سی لایت، تعطیلات را برای شما به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهند کرد. ورزش و فعالیت های استخری در استخر های سرپوشیده و روباز هتل، برای شما و عزیزانتان تعطیلاتی فوق العاده را رقم خواهد زد. همچنین می توانید بر روی تخت های کنار استخر روباز هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی حمام آفتاب بگیرید.

تیم سرگرمی هتل آمارا سی لایت الیت تمامی انتظارات شما را برای داشتن تعطیلاتی عالی و به یاد ماندنی، برآورده خواهند کرد. اجرای دی جی های معروف، فستیوال، نمایش، آکروبات بازی و اجرای موزیک از جمله برنامه های هیجان انگیزی است که برای مهمانان آماده کرده اند.

در مرکز تناسب اندام هتل آمارا سی لایت الیت می توانید به فعالیت ها و ورزش هایی مانند یوگا، پیلاتس، والیبال، ژیمناستیک در آب و والیبال ساحلی بپردازید.

مینی کلوب: مینی کلوب هتل آمارا سی لایت الیت مخصوص مهمانان کوچک طراحی شده است. برنامه های آموزشی و سرگرم کننده مانند نقاشی صورت، تماشای کارتون، قصه گویی، بازی های سنتی، آشپزی، کاردستی و فعالیت های متنوع، فرزندان شما را در طول روز سرگرم خواهند کرد.

 

مرکز آبگرم هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی

به کمک مرکز آبگرم هتل آمارا سی لایت الیت، به تعطیلات خود در کوش آداسی آرامشی بی نظیر اضافه کنید. ماساژور های با تجربه این مرکز، باتوجه به نیاز های بدن شما، خدمات ماساژ مخصوص خودتان را ارائه می دهند. سونا، حمام ترکی، اتاق استراحت قسمت های دیگر مرکز آبگرم هتل آمارا سی لایت الیت را تشکیل داده اند.

ماساژ تای: یک نوع ماساژ، که در تایلند بسیار گسترده شده است. این نوع ماساژ تاثیر گرفته از سنت های پزشکی شرق دور، چین و هند می باشد.

ماساژ آروما تراپی: آروما تراپی یک طب جایگزین است که از مواد و روغن های گیاهی در این نوع ماساژ استفاده می شود. تمام تنش ها و استرس های خود را با ماساژ آروماتراپی هتل آمارا سی لایت از خود دور کنید و به ذهن خود آرامش ببخشید.

ماساژ بالی: ماساژ بالیایی یک درمان جامع برای دردهای عضلانی و مفصلی است. ماساژ بالی ترکیبی از طب سوزنی، رفلکسولوژی و کشش می باشد. آروماتراپی برای تحریک گردش خون، تسکین درد عضلانی و مفاصل می باشد.

 

رستوران و غذاخوری در هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی

در هتل آمارا سی لایت الیت می توانید بهترین غذاها را در فضاهای روباز و سرپوشیده میل نمایید. هتل آمارا سی لایت الیت انواع غذاهای بین المللی و سفارشی را برای صبحانه، نهار و شام به صورت سلف سرویس ارائه می دهد.

 

رستوران نئوپلیس: این رستوران انواع غذاهای ترکی و بین المللی به صورت سلف سرویس برای شما آماده کرده است.

رستوران آنادلو: مجموعه متنوعی از غذاهای ترکی ( دریایی ) و دریایی را می توانید در این رستوران میل نمایید. همچنین، در رستوران آنادلو غذاهای گیاهی، گوشتی، چای ترکی، قهوه ترکی و انواع شیرینی/دسر نیز موجود می باشد.

رستوران وک: غذاهای آسیایی و طعم های بی نظیر را در این رستوران امتحان کنید. غذاهای ژاپنی، چینی، هندی و کره ای ( به همراه مواد غذایی از جمله برنج، نودل، سوشی، رشته فرنگی و ادویه کاری و... ) برای مهمانان گرامی هتل آمارا سی لایت الیته سرو می شود.

رستوران فراتلی ال اِی ( ایتالیایی ): این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی که شامل غذاهای دریایی، پیتزا، اسپاگتی، ریستو و... ارائه می دهد.

رستوران  شوربا: غذاهای محبوب هر کشور را برای شما آماده کرده است. رستوران شوربا هتل آمارا سی لایت الیته این امکان را برای مهمانان فراهم آورده تا در محیطی شیک و لوکس تجربه ای هیجان انگیز را، با چشیدن طعم های متفاوت دنیا به دست آورند.

رستوران ال آزور: مجموعه ی متنوعی از نوشیدنی ها ، ویتامین ها و میانوعده ها را در فضایی روباز در چشم اندازی زیبا از دریای اژه سرو می کند.

رستوران کابوبا: انواع کباب های ترکی و محلی در این رستوران با بشقاب هایی تزئین شده رو به منظره ای شگفت انگیز ارائه می گردد.

رستوران لا پرومِناد: برای کسانی که گیاهخوارند مکانی ایده آل است. رستوران لا پرومناد هتل آمارا سی لایت الیته دارای دکوراسیونی زیبا می باشد. در این رستوران می توانید غذاهای گیاهی مختلف را میل نمایید.

کافه مِیت پاب: در این کافه میانوعده و نوشیدنی سرو می شود.

 

تسهیلات و خدمات هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی

ساحل خصوصی، تراس حمام آفتاب، باغ، کافه ی استخر، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ ( شامل اضافه بها )، مرکز آبگرم و سلامتی ( شامل اضافه بها )، مرکز تناسب اندام، سونا، بوفه ی کودکان، غذای کودکان، کافه ی میانوعده، رستوران، اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات نظافتی روزانه، تبدیل ارز، کانتر پذیرش 24 ساعته، سرگرمی عصرانه، کلوب کودکان، کافه ی شبانه، تیم سرگرمی، دوچرخه سواری، غواصی ( شامل اضافه بها )، قایق سواری ( کانو )، ویندسرفینگ ( شامل اضافه بها )، تنیس روی میز، بیلیارد ( شامل اضافه بها )، سالن بازی، زمین تنیس ( شامل اضافه بها )، برنامه تلویزیونی کودک، زمین بازی کودکان، گهواره ی کودک، جلای کفش، خشکشویی/اتوشویی ( شامل اضافه بها )، فکس/فتوکپی ( شامل اضافه بها )، مینی بازار در مجموعه هتل، فروشگاه ( خرید هدیه )، صندوق امانات ( شامل اضافه بها )، اتاق خانوادگی، امکانات برای افراد کم توان، سلمانی، حمل ونقل فرودگاهی، ممنوعیت استعمال دخانیات و پرسنل چند زبانه.

 

تعداد اتاق ها: 392

محبوب ترین امکانات هتل:

ساحل خصوصی / اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ رایگان / استخر روباز

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

SELECT ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

ECO ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوش آداسی

 
© 2018 , All Right Reserved