هتل آل سیزنز استانبول

استانبول - فاتح
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

آل سیزنز، هتلی محبوب و پرطرفدار در قلب تاریخی شهر زیبای استانبول

هتل لوکس و 4 ستاره آل سیزنز یکی از هتل های محبوب و پرطرفدار استانبول است که در قلب تاریخی این شهر قرار گرفته و با موقعیت مکانی مناسب و امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوب نظر گردشگران را به خود جلب می کند. این هتل در سال 2001 افتتاح شده و در میان مسافران ایرانی استانبول نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد. اگر قصد سفر به این شهر رویایی و اقامت در آل سیزنز را دارید، با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات متعدد این هتل مدرن و 4 ستاره بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل آل سیزنز

70 اتاق این هتل شامل اتاق های استاندارد یک، دو و سه تخته و اتاق های خانوادگی به امکانات بسیار خوبی مجهزند که از جمله آنها می توان به تلویزیون، تلفن، مینی بار، اینترنت پرسرعت رایگان، حمام اختصاصی، سشوار و ... اشاره کرد. اتاق هایی تمیز و دلباز که از مهمترین دلایل محبوبیت آل سیزنز در میان گردشگران به شمار می روند.

امکانات و خدمات عمومی هتل

آل سیزنز امکانات رفاهی متعددی را هم در اختیار میهمانان خود قرار می دهد که از آن جمله می توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمات لاندری، روم سرویس 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی، سونا، خدمات ماساژ، رستوران و ... اشاره کرد.

پرسنل و کارکنان خوش برخورد این هتل یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران به شمار می روند.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

آل سیزنز در منطقه فاتح و در قلب تاریخی شهر استانبول واقع شده و بسیاری از مکان های گردشگری مهم و اصلی شهر تنها 15 دقیقه با این هتل فاصله دارند.

با اقامت در این هتل می توانید با کمی پیاده روی از مسجد آبی، باسیلیکا سیسترن، ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول و ... دیدن کنید. آل سیزنز تا ایستگاه تراموا تنها چند دقیقه فاصله دارد و از این نظر نیز می توانید به راحتی و با خیالی آسوده در مناطق مختلف استانبول رفت و آمد کنید. این هتل تا فرودگاه استانبول 53 متر فاصله دارد.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران هتل آل سیزنز می توانید انواع غذاهای سنتی کشور ترکیه، غذاهای بین المللی و انواع نوشیدنی ها را امتحان کرده و لحظاتی به یادماندنی را در استانبول زیبا و رویایی سپری کنید. انواع غذاهای مخصوص گیاهخواران نیز در این رستوران سرو می شود.

فاصله هتل آل سیزنز با برخی جاذبه های استانبول

مسجد سلیمانیه .... 2 کیلومتر

بازار ادویه .... 2.6 کیلومتر

برج گالاتا .... 3.2 کیلومتر

باسیلیکا سیسترن ... 3.2 کیلوکتر

ایاصوفیه ... 3.3 کیلومتر

خیابان استقلال .... 4.4 کیلوکتر

ایستگاه تراموای آکسارای .... 1.1 کیلومتر

برخی امکانات هتل به اختصار

*سونا    *رستوران    *اینترنت پرسرعت رایگان    *خدمات ماساژ

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved