هتل آلمنا مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آلمنا مارماریس، Almena Hotel، تنها چند قدم با ساحل عمومی فاصله دارد. این هتل 4 ستاره مجهز به یک استخر روباز و مرکز آبگرمی شامل سونا، جکوزی، حمام ترکی و تسهیلات ماساژ، می باشد. دسترسی به اینترنت بیسیم در سراسر مجموعه ی هتل آلمنا رایگان است. هنگام پذیرش شدن در هتل، یک نوشیدنی رایگان به مهمانان ارائه می شود.

اتاق های هتل آلمنا دارا ی کفپوش پارکت هستند. تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق و بالکن، از امکانات اتاق ها به شمار می روند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها به دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز است.

هتل آلمنا هر روز صبحانه ی سلف سرویس ارائه می دهد. یک رستوران سفارشی و یک کافه به سبک آمریکایی نیز در هتل قرار دارند. در فصل های شلوغ در هتل آلمنا موسیقی زنده و فعالیت های سرگرم کننده برگزار می شوند. در منطقه ی اطراف هتل غذا خوری های دیگری نیز موجود هستند.

پرسنل هتل آلمنا به صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به شما می باشند. فرودگاه دالامان در 96 کیلومتری هتل قرار گرفته است. هتل آلمنا با دریافت اضافه بها، سرویس حمل و نقل فرودگاهی ارائه می دهد.

 

خدمات و تسهیلات هتل آلمنا مارماریس

2 رستوران، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، گهواره ی رایگان، استخر کودکان، تختخواب اضافه/تا شو ( شامل اضافه بها )، یخچال، خدمات اتاق 24 ساعته، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، باغ، حوله و دمپایی.

 

فعالیت های هتل آلمنا مارماریس

با استفاده از حمام ترکی و سونا ی هتل آلمنا، لذت و آرامش تعطیلات در مارماریس را برای خود دو چندان کنید. در صورت تمایل، هتل هماهنگی های لازم جهت استفاده از گشت و گذار با قایق، ورزش های آبی و پارک آبی را برای شما انجام می دهد. همچنین هتل آلمنا برای سرگرم شدن شما اجرا های زنده و مهمانی های مضمون دار ترتیب داده است.

 

غذا خوری در هتل آلمنا مارماریس

رستوران سلف سرویس هتل آلمنا صبحانه، نهار و شام سرو می کند. می توانید بهترین کوکتل ها را در کافه ی استخر امتحان کنید. رستوران سفارشی هتل آلمنا لذیذ ترین غذا های ترکی و بین المللی را ارائه می دهد.

 

تعداد اتاق ها: 55

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    کافه    رستوران ( سلف سرویس )    رستوران ( سفارشی )    تراس حمام آفتاب    مرکز آبگرم و سلامتی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved