هتل آسیا بانکوک

بانکوک
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آسیا بانکوک، Asia Hotel Bangkok، که مستقیما به ایستگاه اسکای تِرین ( قطار شهری ) راچاتوی وصل می شود دارا ی یک استخر روباز و 6 غذاخوری می باشد. این هتل 4 ستاره تا سیام اِسکوئِر و مرکز خرید ام بی کِی تنها 1 ایستگاه اسکای ترین فاصله دارد.

اتاق های بزرگ هتل آسیا بانکوک با مبلمان کلاسیک و یک تلویزیون با صفحه نمایش تخت آراسته شده اند. هر اتاق دارا ی یک گاوصندوق شخصی، مینی بار و یخچال می باشد.سرویس بهداشتی مرمرین اتاق ها مجهز به وان و سشوار هستند.

هتل آسیا بانکوک از ایستگاه اسکای ترین فایا تای ( که متصل به خط راه آهن منتهی شونده به فرودگاه سووارنابومی است ) تنها به اندازه ی یک ایستگاه فاصله دارد.

پس از یک روز خرید مهمانان می توانند در استخر آبگرم روباز استراحت کرده و از یک ماساژ تایلندی یا ورزش در مرکز تناسب اندام لذت ببرند. همچنین هتل آسیا بانکوک شامل یک بخش اینترنت، یک کانتر تور و مرکز تجاری می شود.

در کافی شاپ تیوُلی غذا های تایلندی و بین المللی هنگام اجرا ی موسیقی زنده سرو می شوند. دیگر گزینه های غذاخوری شامل رستوران گِرِیت وال، و رستوران های ویتنامی و برزیلی هستند. در شیرینی پزی آسیا و کافه لابیِ کریستال تنقلات سبک ارائه می شوند.

محله ی فایا تای برای مسافرانی که به خرید و خرید لباس و غذا علاقمندند مناسب می باشد.

تعداد اتاق ها: 601

محبوب ترین امکانات هتل:

استخر روباز    اینترنت بیسیم    مرکز تناسب اندام    ممنوعیت سیگار کشیدن در اتاق ها    پارکینگ رایگان    خدمات اتاق     

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Superior ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved