هتل آرنتارا ریور ساید بوتیک چیانگ مای

چیانگ مای
aruntara riverside boutique hotel
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آرنتارا ریور ساید بوتیک چیانگ مای Aruntara Riverside Boutique Hotel، در مرکز چیانگ مای و نزدیکی رودخانه مایی پینگ قرار دارد. از امکانات هتل می توان به استخر شنا، مرکز آبگرم، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ و کرایه دوچرخه رایگان اشاره کرد.

اتاق های هتل به صورت ظریف چیده شده و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، دستگاه پخش سی دی و دی وی دی، بالکن خصوصی با چشم انداز زیبا از رودخانه و حیاط (بعضی از اتاق ها) می باشند.

میهمانان می توانند از کافه در پشت بام و یا فضا سبز و دلنواز حیاط هتل لذت ببرند. هتل آرنتارا ریور ساید بوتیک خدماتی از قبیل انواع ماساژ، مساعدت های توری، سرویس شست و شو را برای میهمانان ارائه می دهد.

رستوران ها و کافه های هتل غذا های غربی، بین المللی و محلی را به همراه نوشیدنی های متنوع برای میهمانان سرو می کنند، میهمانان می توانند تجربه امتحان غذا های خوش طعم را در رستوران ها داشته باشند و زمان مفرحی را در کافه های هتل سپری نمایند.

فاصله هتل آرنتارا ریور ساید بوتیک چیانگ مای تا فرودگاه بین المللی این شهر 15 دقیقه و تا بازار شب 7 دقیقه می باشد. این هتل سرویس رفت و آمد روزانه به بازار شب و به خیابان واکینگ استریت در روز های شنبه و یکشنبه برای میهمانان فراهم کرده است.

مرکز آبگرم هتل آرنتارا ریور ساید بوتیک چیانگ مای

میهمانان می توانند با مراجعه به این مرکز آبگرم با تراپیست های حرفه ای که در این هتل وجود دارد به آرامش برسند. در این مرکز آبگرم پکیج های متفاوتی ارائه می شود که میهمانان می توانند به دلخواه خود یکی را انتخاب کنند. در این پکیج ها انواع ماساژ های سنتی، تراپی با روغن و ... ارائه می شود.

مرکز تناسب اندام هتل آرنتارا ریور ساید بوتیک چیانگ مای

میهمانان هتل می توانند در اوقات فراغت خود در این باشگاه به تمرین کردن بپردازند، این مرکز تناسب اندام مجهز به تمام تجهیزات برای به تمرین پرداختن در ورزش بدنسازی می باشد.

رستوران هتل هتل آرنتارا ریور ساید بوتیک چیانگ مای

در رستوران و کافه هتل غذا های محلی و بی المللی به همراه نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می شود. میهمانان می توانند از غذا های خوش طعم رستوران لذت برده و در کافه هتل نیز زمان مفرحی را سپری نمایند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان   استخر روباز   پارکینگ رایگان  سرویس رفت و آمد فرودگاهی  اتاق غیر سیگاری ها کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های چیانگ مای

 
© 2018 , All Right Reserved