هتل آدونیس آنتالیا

آنتالیا
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آدونیس آنتالیا (Adonis Hotel)، شامل یک استخر روباز با سرسره و اتاق هایی مجهز به یک بالکن خصوصی می شود. این هتل 5 ستاره در ساحل آنتالیا قرار دارد و به دریا ی مدیترانه مشرف است.

تمامی اتاق های هتل آدونیس با آثار هنری و اثاثیه ی چوبی تزئین شده اند. تلویزیون و سرویس بهداشتی خصوصی، از امکانات اتاق ها به شمار می روند.

می توانید از صرف غذا های ترکی و بین المللی در بخش های روباز و سرپوشیده ی رستوران هتل آدونیس لذت ببرید. کافه های مرکز آنتالیا تنها به اندازه ی یک سواری 5 دقیقه ای با هتل آدونیس فاصله دارند.

برای دسترسی به اسکله و تراس حمام آفتاب خصوصی هتل آدونیس، پلکانی در صخره های پایین هتل تدارک دیده شده اند. همچنین یک استخر سرپوشیده و یک سالن بازی مجهز به دارت و بیلیارد در هتل وجود دارند.

فرودگاه بین المللی آنتالیا به اندازه ی 20 دقیقه سواری از هتل آدونیس فاصله دارد. پارکینگ رایگان در مجموعه ی هتل موجود می باشد.

 

سرگرمی در هتل آدونیس آنتالیا

هتل آدونیس برنامه های متنوعی را برای شیرین کردن تعطیلات شما در آنتالیا تدارک دیده است. نمایش های سرگرم کننده، تنیس روی میز، بیلیارد، بازی های ویدئویی و مینی کلوب، در فصل تابستان در هتل آدونیس انتظار شما را می کشند. با استفاده از استخر روباز و سرپوشیده ی بزرگسالان و کودکان، حمام ترکی، سونا ی بخار و ماساژ های شاداب کننده، خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. سرویس هایی مانند آرایشگاه، ماسک های صورت، مانیکور و پدیکور، بخور صورت و خدمات مراقبتی پوست، در هتل آدونیس با بهترین محصولات به شما عرضه می شوند.

 

مرکز آبگرم هتل آدونیس آنتالیا

حمام ترکی، سونا، استخر سرپوشیده، ماساژ های آرامش بخش متنوع، آرایشگر زن و مرد، ماسک های صورت، خدمات زیبایی دست و پا، بخور برای پوست و محصولات حرفه ای، از جمله ی تسهیلاتی هستند که در مرکز آبگرم هتل آدونیس برای شما تدارک دیده شده اند.

 

غذا خوری در هتل آدونیس آنتالیا

طعم هایی لذیذ را در فضایی دلپذیر امتحان کنید.

رستوران پاتارا (Patara Restaurant): غذا های متنوع ترکی و بین المللی این رستوران توسط سر آشپزان حرفه ای در آشپزخانه ی هتل آدونیس تهیه شده و به صورت سلف سرویس ارائه می شوند.

کافه ی استخر (Pool Bar): این کافه ی هتل آدونیس چشم اندازی زیبا از دریا و کوهستان دارد و به همراه اجرا ی موسیقی و نمایش های شبانه ی سرگرم کننده، مجموعه ی متنوعی از غذا ها و نوشیدنی ها را سرو می کند.

کافه والت (Wallet Cafe): کافه والت در طبقه ی همکف هتل آدونیس قرار گرفته است و در طول شب و روز نوشیدنی های مختلف ارائه می دهد. برنامه ها و فعالیت های متنوعی در این کافه برگزار می شوند.

کافه ی لابی (Lobby Bar): در هر ساعتی از شبانه روز در کافه ی لابی هتل آدونیس از صرف نوشیدنی لذت ببرید.

کافه هلنا (Helena Bar): در غروب زیبا ی خورشید، یا هنگام تماشا ی انعکاس ستارگان در دریا، نوشیدنی گوارایی را میل نمایید.

کافه ویتامین (Vitamins Bar): آبمیوه های تازه و کوکتل های مغذی این کافه ی هتل آدونیس، بهترین نوشیدنی بعد از ورزشی جانانه هستند.

کافه ی ساحل (Beach Bar): در کنار دریا، از صرف نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 227

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / اتاق های خانوادگی / رستوران / مرکز آبگرم و بدنسازی / پارکینگ رایگان / بدنسازی / کافه / ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDART LAND VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STANDART SEA SIDE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

CORNER SUITE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved