هتل آدرس دبی مال رزیدنس

دبی
the address dubai mall residences
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آدرس دبی مال رزیدنس (The Address Dubai Mall Residences) ، در مجاورت برج خلیفه واقع شده و دارای دسترسی آسانی به دبی مال است. این هتل دارای اتاق‌های شیک با طراحی داخلی ظریف می‌باشد. از امکانات هتل دی ادرس دبی می‌توان به استخر شنا روباز با چشم انداز زیبا از برج خلیفه و اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره نمود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است.

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به بالکن با چشم انداز زیبا از دبی و برج خلیفه، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، چای/قهوه ساز می‌باشند.

در کابانا (CABANA) استیک‌های خوش طعم همراه با نوشیدنی‌ مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود. در کافه لابی کارات (KARAT) انواع میان وعده‌های سبک برای میهمانان سرو می‌شود. در کافه بوتیک (BOUTIQ lounge) انواع سرگرمی‌های متنوع برای میهمانان فراهم شده است. مرکز تناسب اندام مجهز هتل به صورت 24 ساعته و در 7 روزه هفته در حال خدمت به علاقه مندان به ورزش می‌باشد.

از خدمات مرکز تناسب اندام هتل می‌توان به سالن آرایش، مانیکور/ پدیکور، آب درمانی، مکانی آرام برای به آرامش رسیدن میهمانان و انواع ماساژها می‌باشد. فاصله هتل تا پارک آبی وایلد وادی و اسکای دبی 20 دقیقه است. کافه بین المللی دبی و مارینا دبی در فاصله 20 کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

 

مرکز آبگرم هتل دی ادرس دبی مال رزیدنس

در این مرکز آبگرم خدماتی از قبیل انواع روش‌های درمانی و ماساژهای متنوع را بزای میهمانان ارائه می‌دهند. میهمانان می‌توانند در این مرکز آبگرم لوکس به دور از تنش‌های روززانه زمان مفرح و پر از آرامشی را سپری نمایند.

 

رستوران‌های هتل دی ادرس دبی مال رزیدنس

رستوران آسادو Asado

در این رستوران غذاهای اصیل و نوشیدنی‌های مخصوص گران قیمت در فضایی لوکس و سنتی برای میهمانان سرو می‌شود.

کافه کابانا Cabana

این کافه مدرن با چشم انداز زیبا از برج خلیف و سرو نوشیدنی‌های مخصوص پذیرای میهمانان می‌باشد.

رستوران مازینا Mazina

رستوران 24 مازینا ساعته با چشم انداز زیبا از مارینا و سرو غذاهای آسیایی، عربی و اروپایی پذیرای میهمانان می‌باشد

این هتل رستوران‌ها و کافه‌های دیگری نیز دارد که انواع غذاهای بین المللی و محلی را همراه با نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌کنند.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی‌سیم رایگان / استخر شنا / سرویس رفت و آمد فرودگاهی / اتاق‌های خانوادگی / استخر شنا / پارکینگ خصوصی رایگان / کافه  

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved