گران ترین شهر دنیا برای زندگی

گران ترین شهر دنیا برای زندگی، سنگاپور

شرکت The Economist Intelligence Unit به تازگی گزارش سالانه گران ترین شهر های دنیا را با در نظر گرفتن قیمت 160 محصول و خدمات در 133 شهر دنیا در سال 2017 منتشر کرده است. در این ارزیابی قیمت های غذا، نوشیدنی، البسه، لوازم خانگی، اقلام بهداشتی، اجاره خانه، حمل و نقل،  قبض های برق و آب و گاز، هزینه تحصیل و هزینه های تفریحی در نظر گرفته شده است. در هر بررسی قیمت 50 هزار محصول و خدمات اعمال شده است.

علاقمندان به بازدید از این شهر بسیار زیبا و هیجان انگیز میتوانند با مراجعه به قسمت رزرو تور سنگاپور در وب سایت گلفام سفر اقدام به رزرو نمایند و سفری خاطره انگیز تجربه نمایند.

در این گزارش سنگاپور به 2 دلیل گران ترین شهر دنیا محسوب می شود. قیمت بالای حمل و نقل و قیمت بالای اجاره هتل یا آپارتمان. هزینه حمل و نقل در سنگاپور حدود 3 برابر بیشتر از کلان شهر نیویورک می باشد. اگرچه سنگاپور در همه تقسیم بندی ها گران ترین رتبه را بر عهده ندارد و قیمت مواد غذایی در این شهر از خیلی از کشور های آسیایی ارزان تر است. از بین 10 شهر گران دنیا، قاره اروپا با 5 نماینده در رتبه نخست، آسیا با 5 نماینده دوم و آمریکا دارای 2 نماینده در این فهرست می باشد. لیست 10 شهر گران دنیا به ترتیب زیر می باشد.

1.       سنگاپور

2.       زوریخ، سوئیس

3.       هنگ کنگ

4.       ژنو، سوئیس

5.       پاریس

6.       لندن

7.       نیویورک

8.       کپنهاگ، دانمارک

9.       سئول، کره جنوبی

10.   لس آنجلس

 

گران ترین شهر دنیا برای زندگی، سنگاپور

 
© 2018 , All Right Reserved