فستیوال خرید دبی

فستیوال خرید دبی

فستیوال خرید دبی اولین بار توسط دولت دبی در سال 1996 برگزار شد، از آن سال تا به امروز هرساله این فستیوال برگزار شده که هم اکنون به یکی از معروف ترین فستیوال های دنیا تبدیل شده است. این فستیوال به بهشت خریداران نیز معروف است، جایی که مسافران می توانند انواع وسایل مورد نیاز خود را از فروشگاه های خرده فروشی و ... خریداری کنند. فستیوال دبی به عنوان رونق گرفتن تجارت در دبی تاسیس شد.

این فستیوال هر ساله قبل از شروع سال جدید آغاز شده و تا قبل از شروع تابستان ادامه دارد. فستیوال های متعددی توسط دولت در این زمان برای مسافران ارائه می شود که می توان به فستیوال فیلم، رویداد های ویژه برای جوانان، آتش بازش شبانه، شو مد لباس بین المللی و برنامه های فرهنگی و سرگرمی بسیاری اشاره کرد.

برنامه های جدید و ابتکارانه ای سالانه به این فستیوال اضافه می شود که این برنامه ها فستیوال دبی  را به یکی از خاص ترین ها در جهان تبدیل کرده است.

جشنواره دبی  یکی دیگر از روش های جذب توریست به ایالت متحده عربی بوده و بدون شک به یک حرکت غرور آفرین برای دولت مردان عربی می باشد. مقامات به بازدیدکنندگان و مسافران قول برگزاری جشنواره فراموش نشدنی را می دهند.

فستیوال خرید دبی در سال 2019

دولت برنامه های سرگرمی متعددی برای بازدیدکنندگان برنامه ریزی کرده است. برنامه های متعددی برای تمامی میهمانان و بازدیکنندگان از فرهنگ ها و قشر های مختلف در نظر گرفته شده است. در این جشنواره تلاش های ویژ های برای اطمینان از این که تمامی بازدیدکنندگان تجربه های ناب و فراموش نشدنی را داشته باشند صورت گرفته است. بازدیدکنندگان  سال های قبل مشتاقانه منتظر فستیوال جدید و ایده های منحصر به فردی که در این فستیوال قرار است اجرا شود می باشند.

در تبلیغاتی که دبی از این فستیوال انجام داد، این فستیوال را به عنوان شهر طلا معرفی کرد. هر ساله تعداد زیادی از مشاهیر جهانی و مردم عادی در فستیوال دبی شرکت می کنند. زمانی که این فستیوال از استقبال مردم جهان برخوردار شد، این فستیوال به دهکده جهانی شهرت گرفت.

این جشنواره به یکی از بزرگترین و موفق ترین جشنواره های جهان تبدیل شده است که هر ساله تعداد زیادی بازدید کننده را به خود جذب کرده و برنامه های منحصر به فردی را برای بازدید کنندگان اجرا می کنند. 

زمان دقیق برگزاری فستیوال 26 دسامبر 2018- 28 ژانویه 2019  می باشد. 

 

برای خرید تور دبی و تورهای ویژه جام ملت های آسیا - امارات 2019 اینجا کلیک کنید.

 
 
© 2018 , All Right Reserved