هتل پاتایا لافت

پاتایا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل  پاتایا  لافت Pattaya Loft Hotel، تنها 9 دقیقه با ساحل فاصله دارد. اتاق های این هتل مدرن می باشند. هتل پاتایا  لافت امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، استخر سر پوشیده و سرویس رفت و آمد به فروشگاه های برتر پاتایا را دارد. این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از ساحل پاتایا قرار دارد.

هتل پاتایا تا خیابان واکینگ استریت و فستیوال ساحلی مرکزی  5 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا بازار شناور پاتایا و معبد فرا یای تمپل 10 کیلومتر می باشد. فرودگاه بین المللی فاصله ای 1 ساعته با هتل دارد.

تمامی اتاق ها مجهز به بالکن های شخصی، تلویزیون های صفحه تخت، مینی بار، حمام های بزرگ شخصی با سشوار، وان با دوش آب می باشند. و یا در

میهمانان می توانند از صندلی های مخصوص آفتاب گیر کنار استخر لذت ببرند و یا در حمام داغ ریلکس کنند. کیوسک های اینترنت در  لابی هتل وجود دارند. خدمات خشک شویی نیز در این هتل برای میهمانان وجود دارد.

هر روز صبح صبحانه سلف سرویس برای میهمانان سرو می شود. میهمانان می توانند انواع غذا های تایلندی و بین المللی را در رستوران هتل میل کنند. همچنین غذا ها در اتاق و کنار استخر برای میهمانان سرو می شود.

مرکز سلامتی و آبگرم هتل پاتایا لافت

میهمانان می توانند با مراجعه به این مرکز ابگرم به ارامش رسیده و ریلکس کنند، از خدماتی که در این هتل برای میهمانان ارائه می شود می توان به ماساژ، اسکراب بدن، سونا و .... اشاره کرد. در این مرکز آبگرم اپیلاسیون نیز برای میهمانان انجام می شود.

رستوران هتل پاتایا لافت

کافه لافت Loft Café

میهمانان می توانند در این کافه غذا های تایلندی و بین المللی را میل کنند. در این کافه منو مخصوص کودکان، و نوشیدنی های مخصوص نیز ارائه می شود. سرویس دهی به میهمانانی که از استخر استفاده می کنند جز خدمات این کافه می باشد.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان     سرویس رفت و آمد رایگان    اتاق های خانوادگی   اتاق غیر سیگاری ها   رستوران     کافه    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

One Bedroom Premier

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Two-Bedroom Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پاتایا

 
© 2018 , All Right Reserved