هتل گرین پارک مرتر استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرین پارک مرتر استانبول (The Green Park Hotel Merter)، به اندازه ی 10 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. این هتل 5 ستاره مجهز به یک مرکز آبگرم وسیع، باغی زیبا، یک رستوران و یک کافه می باشد. اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانان عزیز فراهم شده است. نزدیک ترین ایستگاه تراموا در 150 متری هتل گرین پارک مرتر قرار دارد.

مرکز آبگرم هتل گرین پارک مرتر شامل ماساژ درمانی، حمام ترکی و یک استخر سرپوشیده می شود. همچنین یک باشگاه ورزشی با دستگاه های هوازی مدرن در این مرکز قرار گرفته است.

رستوران رومِلی (Rumeli Restaurant) غذا های ترکی و بین المللی سرو می کند. می توانید روز خود را با صبحانه ی مغذی و سلف سرویس هتل گرین پارک مرتر آغاز کنید. کافه ی لوتوس (Lotus Bar) و کافه ی پول هاوایی (Pool Hawai Bar) نوشیدنی های گوارا سرو می کنند و کافه ویتامین آّبمیوه های تازه آماده می کند.

اتاق های هتل گرین پارک مرتر مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار می باشند. هر اتاق یک سرویس بهداشتی خصوصی دارد.

هتل گرین پارک مرتر در قلب صنعت مد و نساجی استانبول قرار گرفته است. این هتل 8 کیلومتر با منطقه ی تاریخی سلطان احمد و 10.3 کیلومتر با مرکز نمایشگاه های CNR فاصله دارد. می توانید با 15 دقیقه پیاده روی از هتل به مرکز خرید مارمارا فروم برسید.

 

مرکز آبگرم هتل گرین پارک مرتر استانبول

مر کز آبگرم هتل گرین پارک مرتر استانبول، با خدمات مراقبتی حرفه ای و گزینه های متنوعش وعده ی تجربه ای متفاوت را به مهمانان گرامی می دهد. ماساژ بهترین راه برای دور کردن انرژی های منفی از بدن، استراحت کردن و داشتن جسمی سالم و پرانرژی می باشد. یک ماساژ حرفه ای خستگی و درد جسمی، ذهنی و روحی را از بین می برد. استفاده از سونا باعث دفع سموم از بدن می شود. مربیان حرفه ای بدنسازی مرکز به شما کمک می کنند تناسب اندام خود را حفظ کرده و شاداب شوید. استفاده از سونا ی بخار پوست شما را نرم و لطیف خواهد کرد. می توانید در کافه ویتامین آبمیوه های تازه، غذا های سالم و رژیمی، و چای های طبیعی میل نمایید. خدمات و تسهیلات مرکز آبگرم از این قرارند: ماساژ، حمام سنتی ترکی، خدمات مراقبت از پوست، ورزش های گروهی یا انفرادی در بدنسازی، ورزش های لاغر کننده و سفت کننده، سونا، استخر روباز با سیستم گرمایشی، کافه ی ویتامین، ژیمناستیک، ایروبیک و استپ، سونا ی بخار و رختکن.

 

غذا خوری در هتل گرین پارک مرتر استانبول

رستوران هتل گرین پارک مرتر استانبول انواع غذا های بین المللی و ترکی را در وعده های صبحانه و شام به صورت سلف سرویس، روی تراسی مشرف به دریا سرو می کند. رستوران با تزئینات سنتی اژه، مرمره و آناتولی جنوبی آراسته شده است. کافه ی لابی در ورودی هتل قرار دارد و تا نیمه شب انواع کوکتل ها و نوشیدنی های خارجی را سرو می کند. می توانید غذا های دلپذیر ترکی یا بین المللی خود را در فضا ی روباز یا سرپوشیده میل کنید.

رستوران روملی: این رستوران صبحانه ی سلف سرویس مفصل، نهار و شام را برای مهمانان گرامی تدارک دیده است.

کافه ی لوتوس: لوتوس نوشیدنی و چای های محلی و خارجی ارائه می دهد.

کافه ویتامین: این کافه آبمیوه ی تازه، میوه و کلوچه برای شما آماده کرده است.

 

تعداد اتاق ها: 141

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / استخر سرپوشیده / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved