هتل گرند حیات دبی

دبی - دیره
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند حیات دبی (Grand Hyatt Dubai) در منطقه شلوغ شیخ زاید واقع شده است. هتل گرند حیات دبی مشرف به باغ با استخر های روباز و سرپوشیده و 13 رستوران و کافی شاپ می باشد. درمان های آبگرم و سالن بدنسازی از دیگر امکانات این هتل می باشد.

تمامی اتاق های هتل با چیدمانی به سبک سنتی عربی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار و حمام لوکس اختصاصی با وان و لوازم آرایش بهداشتی تجهیز شده اند.

مهمانان می توانند در رستوران های هتل از غذاهای هندی، ژاپنی و سنگاپوری لذت ببرند. همچنین مهمانان می توانند غذای خود را در تراس های مشرف به محوطه هتل میل کنند. آشپزخانه های هتل به گونه ای طراحی گردیده است که مهمانان می توانند آشپز ها را در حین آشپزی ببینند.

مهمانان می توانند در کنار استخر بزرگ هتل حمام آفتاب بگیرند ، در استخر سرپوشیده هتل شنا کنند و یا در مرکز تناسب اندام مدرن به تمرین بپردازند. هتل گرند حیات دارای یک سالن مجهز به باغ های سرپوشیده گرمسیری، پل و رودخانه می باشد.

زمین گلف کریک گلف اند یاچ کلاب (Creek Golf & Yachtclub) در فاصله 2 کیلومتری از هتل واقع شده است. برج خلیفه و مرکز خرید دبی با ماشین 15 دقیقه تا هتل فاصله دارند. هتل همچنین تا مرکز خرید وافی 15 دقیقه پیاده روی دارد. سرویس اتوبوس رایگان نیز موجود می باشد.

 

فعالیت های تفریحی در هتل گرند حیات دبی

آکادمی تنیس دبی: یک مرکز تنیس اختصاصی با چهار زمین تنیس رو باز به علاوه یک تیم حرفه ای از آکادمی تنیس دبی موجود می باشد.

استخرهای شنا: این هتل دارای سه استخر در فضای باز از جمله استخر کودکان ، استخر نوزاد و یک استخر داخلی 20 متری با دمای کنترل شده مجهز به سیستم صوتی زیر آب، می باشد.

کلوب کودکان: برای مسافران جوان تر، کلوب کودکان در دبی ارائه دهنده ی دنیای شادی و سرگرمی، یادگیری و اکتشاف برای کودکان 5 تا 12 سال می باشد.

صبحانه در گرند حیات: روزهای جمعه

مرکز تناسب اندام در Ahasees spa & club: باشگاه مجهز به دستگاه های هوازی و محیطی آموزشی می باشد.

مرکز آبگرم و باشگاه آهاسیس در هتل گرند حیات دبی

مرکز سلامتی واقع در گرند حیات دبی، از عناصر آب الهام می گیرد. ترکیب آب خالص با مروارید، ادویه و گیاه، با بهره برداری از سنت فرهنگی دبی ارائه می شود.

 

رستوران های هتل گرند حیات دبی

آوتار (Awtar): رستوران آوتار با نمای داخلی چشمگیر، منویی شامل انتخاب های گسترده ای از مزه های سرد و گرم، اقلام گریل شده، و دسر های معروف ارائه می کند.

گریل منهتن (Manhattan grill) : یک رستوران مدرن نیویورک گریل که در فضایی آرامش بخش و دوستانه واقع شده است. ارائه دهنده ی بهترین کیفیت غذا و انواع کوکتل یا منویی جدید می باشد.

آندیامو (Andiamo) : ارائه دهنده ی طعمی از غذاهای شمال ایتالیا در محیطی دنج، دوستانه و مدرن می باشد.

پپرکرب (Peppercrab) : عرضه کننده ی بهترین غذاهای کلاسیک آسیایی و سنگاپوری، خرچنگ فلفلی، کباب اردک سنگاپوری، میگو کاری و رندانگ گوشت گاو، در محیطی شاد، سرزنده و به سبک خانوادگی، می باشد.

ایز (IZ) : ارائه دهنده ی نان تازه پخته شده و بریانی، و غذاهای تنوری هندی معتبر که به طور زنده در ایستگاه آشپزی پخت می شوند.  

ووکس (wox) : یک رستوران آسیایی در دبی، ارائه دهنده ی نودل آسیایی.

سوشی (sushi) : یک رستوران معتبر ژاپنی، ارائه دهنده ی سوشی توسط استادان سوشی و تیم آشپزی آنها.

وینوتکا (vinoteca) : کافه ی ارائه دهنده ی انواع نوشیدنی های ایتالیایی و منوی اسنک

ال نخیل لانج (Al nakheel lounge) : سالن ال نخیل در قلب لابی هتل واقع شده است. صبحانه و غذاهای سبک سرو می شود ، همچنین سرگرمی زنده نیز در دسترس می باشد.

کوز (Cooz) : کافه ارائه دهنده ی کوکتل ، نوشیدنی و...

رستوران کنار استخر (poolside restaurant) : یک رستوران رو باز ارائه دهنده ی یک منوی سبک با سالاد، اسنک و...

پانینی (panini) : یک کافه ایتالیایی ارائه دهنده ی انتخاب های گسترده ای از قهوه های مخصوص ، نان های خانگی، ساندویچ های پانینی، شیرینی و بستنی خانگی.

تعداد اتاق های هتل: 674

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 06:00
map
نام اتاق

Grand Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved