هتل کوالیتی مارلو سنگاپور

سنگاپور - نووینا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل چهار ستاره کوالیتی مارلو سنگاپور Quality Hotel Marlow از بهترین اقامتگاههای چهار ستاره شهر است که درمنطقه بالستیر قرار دارد ؛ منطقه ای که به بسیاری از مراکز مهم و توریستی شهر به آسانی دسترسی دارد . برای مثال ، با طی کردن پیاده 5 دقیقه مسافت از هتل به مرکز خرید معروف بالستیر ئ تنها با دقیقه پیاده روی به جاده باغ و محله چینی ها خواهید رسید . فرودگاه بین المللی چانگی نیز در فاصله 20 دقیقه ای از هتل قرار دارد . ساختمان هتل از معماری زیبا و با شکوهی بهره مند بوده و ساختار مدرنی دارد که به جدید ترین امکانات پیشرفته مجهز است . هتل با بهره گیری از بهترین پرسنل و کادر خدماتی ، کامل ترین سرویس ها را به گردشگران تور سنگاپور ارائه کرده و اقامتی دلپذیر را برای ایشان به ارمغان می آورد .

اتاقهای هتل کوالیتی مارلو سنگاپور 

از 240 اتاق و سوئیت لوکس ومجلل تشکیل شده است که دارای فضایی آرامش بخش و دنج می باشد .استفاده از رنگ هایی خنثی درطراحی اتاق ها و بهره مندی از وسایل مدرن و پنجره هایی با نور مناسب ، زیبایی آن ها را دو برابرکرده است . ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی که برای اینکار آموزش دیده اند اتاقها را چون روز اول افتتاح هتل لوکس نگاه می دارند.تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی لوکس با کلیه تجهیزات ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، چای - قهوه ساز ، کفپوش موکت ، بطری آب رایگان و ... ، تنها گوشه ای ازویژگی های اتاق های مجهز این هتل 4 ستاره برای اقامتی فراموش نشدنی است.

امکانات هتل کوالیتی مارلو سنگاپور شامل :

خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، تاکسی سرویس ، سالن بدنسازی ، استخر روباز ، محوطه حمام آفتاب ، سونای خشک ، لابی ، روم سرویس 24 ساعته ، آسانسور ، فروشگاه ، صندوق امانات ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان در لابی ، کافی شاپ ، 3 رستوران و ... می باشند .

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های سنگاپور

 
© 2018 , All Right Reserved