هتل کرون پلازا مسکو

مسکو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کرون پلازا مسکو  Crowne Plaza Moscow یکی  از هتل های مشهور فوق العاده است که دارای رتبه ۵ ستاره است. این هتل از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است به طوری که می توانید به راحتی با مترو به بهترین مراکز دیدنی و تجاری مسکو دسترسی داشته باشید. برای رسیدن به مرکز نمایشگاهی به نام Expo Centre کافیست از هتل کرون پلازا مسکو با پای پیاده فقط ده دقیقه راه بروید.  در میان هتل های روسیه هتل پلازا  از بهترین هتل هاست.

 

امکانات هتل شامل : در تمام بخش های هتل اعم از اتاق ها و مراکز تفریحی و رفاهی، و حتی در لابی هتل می توانید از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید. خدمات سونا و تناسب اندام هم در این هتل دایر است. منطقه تجاری مسکو تا هتل کرون پلازا حدود یک مایل بیشتر فاصله ندارد. ایستگاه های مترو نظیر ایستگاه های مترو ویستا وچنایا (Vystavotchnaya) و آلیستا ۱۹۰۵ گودا که مستقیماً هتل کرون پلازا را به مرکز شهر مسکو و  جاذبه ی کاخ کرملین ارتباط می دهند، ۱۰ دقیقه پیاده راه است.

دو رستوران در هتل دایر است که می توانید انواع خوراکی ها را در آن سفارش دهید حتی در برخی منوها، غذاهای رژیمی نیز یافت می شود. می توانید در تمام اتاق ها از قهوه ساز، چای ساز، سرویس حمام و سرویس بهداشتی ویژه، سشوار و … استفاده کنید. هتل دارای دکوراسیون شیکی است تا مشکل پسندان را راضی بدرقه کند.

مینی بار و تلویزیون و تخت های راحت از ویژگی این هتل است. توصیه می کنیم که از امکانات ورزشی هتل نیز استفاده کنید.

رستوران های مرکز تجارت جهانی، شامل رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز را سرو می کنند.به طور کلی این هتل ۵ ستاره دارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک است که از نظر استاندارد اتاق ها را به ۷ مدل متفاوت تقسیم کرده اند:

انواع اتاق های موجود:

  • اتاق Club Studio

  • اتاق Club King

  • اتاق دیلاکس با یک تخت دونفره بزرگ یا اتاق با دو تخت یک نفره کوچک

  • اتاق Club King با چشم انداز وسیع

  • اتاق استاندارد دو نفره با دو تخت یک نفره کوچک

  • اتاق اتاق با یک تخت دونفره بزرگ

  • اتاق استاندارد Executive

  • با استفاده از کافی شاپ و بوفه نیز می توانید یک نوشیدنی مورد علاقه خود را خریداری کرده و میل کنید. پارکینگ اختصاصی در اختیار توریست های این هتل قرار می گیرد. برای ارتباطات بهتر در این هتل کافی است به یکی از زبان های روسی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی آشنایی داشته باشید. هتل تا فرودگاه حدود ۱۵ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 13:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مسکو

 
© 2018 , All Right Reserved