هتل کاو روتانا دبی

دبی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کاو روتانا ریزورت دبی (Cove Rotana Resort Ras Al Khaimah)  با پای پیاده 5 دقیقه تا ساحل فاصله دارد. هتل کاو در ورودی خور راس الخیمه با منظره ای زیبا از خلیج فارس با 2 رستوران و 4 کافی شاپ و یک منطقه ی 600 متری از ساحل خصوصی، واقع شده است. هتل با فرهنگ سنتی عربی آمیخته شده است. مهمانان می توانند از اینترنت بیسیم در مناطق عمومی هتل لذت ببرند.

اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر مبلمان به سبک عربی معاصر، تلویزیون صفحه تخت و اتاق نشیمن می باشند. برخی از اتاق های هتل دارای بالکن یا تراس اختصاصی می باشند. همچنین ویلاهای لوکس هتل، منظره ای زیبا از باغ یا تالاب و تعدادی از آنها دارای استخر خصوصی می باشند.

رستوران های هتل کاو روتانا ریزورت غذاهای بین المللی به صورت بوفه و مدیترانه ای برای مهمانان سرو می کنند. همچنین انواع نوشیدنی و اسنک در کنار استخر و ساحل برای مهمانان سرو می گردد.

سالن بدنسازی (Bodylines Fitness & Wellness Club) دارای کلاس های مختلف بدنسازی می باشد. طیف گسترده ای از ورزش های آبی برای لذت بردن مهمانان در نظر گرفته شده است، همچنین7 اتاق ماساژ طراحی شده، باشگاه بدنسازی مجهز، دو استخر اینفینیتی ، استخر کودکان، ماهی گیری و گلف، و باشگاه بازی کودکان از دیگر امکانات هتل می باشند.

از هتل کاو روتانا تا فرودگاه راس الخیمه با اتومبیل تنها چند دقیقه فاصله است.هتل همچنین در فاصله 45 دقیقه ای از خیابان تازه احداث شده شیخ محمد بن زاید واقع شده است.

 

امکانات هتل کاو روتانا ریزورت دبی

مرکز تناسب اندام بادیلاینز و کلوب سلامتی، 7 اتاق ماساژ، کلوب کودکان فلیپر، 600 متر ساحل خصوصی، 6 رستوران، 3 اتاق جلسه، 204 اتاق و 78 ویلای یک، دو و سه خوابه، پرستار بچه بنا به درخواست، سرویس خشکشویی، اینترنت بیسیم، اتاق های ممنوعیت برای سیگار، اجاره اتومبیل و لیموزین ، فضای کافی برای پارکینگ، پارکبان، کارکنان چند زبانه، صرافی، پزشک آنکال، فروشگاه هدیه و دکه روزنامه، امکانات برای مهمانان ناتوان، دو اتاق با قابلیت دسترسی به صندلی چرخ دار.

 

رستوران و سرگرمی در هتل کاو روتانا ریزورت دبی

رستوران مدیترانه ای باسیلیکو (BASILICO MEDITERRANEAN RESTAURANT): این رستوران مجلل ارائه دهنده ی ترکیبی از غذاهای سنتی و مدرن با طیف گسترده ای از انتخاب های مدیترانه ای و ایتالیایی می باشد. باسیلیکو فضایی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش با دوستان می باشد.

رستوران سینامون (CINNAMON ALL DAY DINING): ارائه دهنده ی طیف گسترده ای از بوفه ی بین المللی با مشخصات شرقی و تراس رو باز می باشد. سینامون یک مکان مناسب برای معاشرت با جوی دوستانه برای برگزاری جشن و مراسم می باشد.

بریز (BREEZE): واقع شده در نزدیکی لابی اصلی، مکانی مناسب برای صرف قهوه یا چای عصرگاهی و یا انواع کوکتل های مخلوط می باشد. همچنین ارائه دهنده ی میان وعده ، کیک و شیرینی ، و قلیان در تراس بزرگ نیز می باشد.

لاگونا بی (LAGUNA BAY): محیطی آرام در کنار استخر و مناسب برای استراحت می باشد. در کنار استخر پایین و رو به روی جزایر ویلا و تالاب واقع شده است، ارائه دهنده ی تنقلات سرد و انواع زیادی از آبمیوه های تازه، کوکتل و نوشیدنی های خنک می باشد.

کافه سان ست (SUNSET): برای مهمانانی که ترجیح می دهند در کنار استخر لذت ببرند، مبلمان مدرن، بوم ، چتر و کوسن های زیاد، در نظر گرفته شده است. کافه ارائه دهنده ی اسنک های سرد، انواع زیادی از آبمیوه های تازه، کوکتل و نوشیدنی های خنک می باشد.

بریکرز ساحلی (BREAKERS ON THE BEACH): آرامش را در ساحلی با شن های بکر تجربه کنید. ارائه دهنده ی منویی خوشمزه تهیه شده برای مهمانان.

غذاخوری 24 ساعته داخل اتاق: مهمانان می توانند به راحتی از غذاهایی که در اتاقشان سرو می شود لذت ببرند.

تعداد اتاق های هتل: 204

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Guest Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Garden View Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Pool View Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved