هتل کاتاتانی پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کاتاتانی پوکت  Katathani Phuket Beach Resort، تعطیلات پر از آرامشی را برای میهمانان رقم می زند. از امکانات این هتل می توان به 6 استخر، 6 رستوران، زمین تنیس و مرکز آبگرم اشاره نمود. این هتل روبه رو ساحل کاتا واقع شده است.

تمامی اتاق های هتل مجهز به بالکن های خصوصی با چشم انداز زیبا از حیاط باغ مانند، مبلمان شیک چوبی با چوب های تیره، تلویزیون های کابلی و حمام خصوصی می باشند.

مرکز سلامتی و آبگرم هتل کاتاتانی انواع ماساژ ها همراه با روش های درمانی متفاوت را برای میهمانان ارائه می دهد. میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام هتل به تمرین کردن بپردازند. همچنین در این هتل سرگرمی های متنوع از قبیل ورزش های آبی، اتاق بازی و کتابخانه وجود دارد.

هتل کاتاتانی دارای 6 رستوران می باشد که انواع غذا های محلی، بین المللی، دریایی و کبابی را برای میهمنان سرو می کنند. 5 کافه نیز در این هتل وجود دارد که میان وعده و غذا های سبک همچنین نوشیدنی های مخصوص را برای میهمانان سرو می کند. روم سرویس 24 ساعته نیز در این هتل وجود دارد که میهمانان می توانند غذا های مورد علاقه خود را سفارش داده و در اتاق خود میل نمایند.

فصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت 1 ساعت و تا سرگرمی های متنوعی که در اطراف هتل وجود دارد 15 دقیقه (پیاده) می باشد. سرویس رفت و آمد برای پوکت و ساحل پاتونگ نیز در این هتل وجود دارد.

مرکز آبگرم تو سان (Tew Son) هتل کاتاتانی

میهمانان می توانند در این مرکز آبگرم ریلکس کرده و از خدمات آن که شامل انواع ماساژها، فیشال، روش های درمانی بدن و زیبایی، آروماتروپایی با وسایل مدرن و ارائه خدمات زیبایی با فرمولاسیون تایلندی  می باشد را ارائه می دهد. تو سان دارای جکوزی، اتاق بخار گیاهی و ... می باشد.

رستوران های هتل کاتاتانی

رستوران چوم تالای Chom Talay

در این رستوران غذا های تایلندی و غربی برای وعده های صبحانه  و نهار برای میهمانان سرو می شود. میهمانان می توانند از تنوع غذایی در این رستوران برای وعده شام لذت ببرند.

رستوران فیشرز من وارف Fisherman's Wharf

در این رستوران غذا های دریایی خوش طعم همراه با نوشیدنی های مخصوص با منطره ای زیبا از دریا برای میهمانان سرو می شود.

رستوران لا اسکالا La Scala

غذا های سنتی ایتالیایی را به سبک اروپایی ظریف برای میهمانان سرو می کند.

رستوران چانادا رویال تایی کازین Chanadda Royal Thai Cuisine

در این ستوران غذا های تایلندی همراه با موسیقی برای میهمانان ارائه می شود.

از دیگر رستوران های هتل می توان به سی ساید (Seaside)، سیکرت (Seacret)، رومانتیک (Romantic)، کافه (Café ) و روم سرویس اشاره نمود که غذا های محلی، بین المللی و ... همراه با نوشیدنی های مخصوص را برای میهمانان ارائه می دهند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا   اینترنت بی سیم رایگان     استخر روباز    سرویس رفت و آمد فرودگاهی    مرکز تناسب اندام    پارکینگ رایگان     کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved