هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

استانبول - بشیکتاش
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول (Çırağan Palace Kempinski Istanbul)، در کاخ عثمانی ای متعلق به قرن 19 ام قرار گرفته است. یک استخر بی نهایت با چشم انداز تنگه ی بسفر در این هتل 5 ستاره وجود دارد. مرکز آبگرم و سلامتی و اتاق های شیک مجهز به اینترنت بی سیم رایگان از دیگر تسهیلات چراغان پالاس کمپینسکی هستند.

اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی شامل رختخواب های لوکس، پنجره های تمام قد، تلویزیون و مینی بار می شوند. هر اتاق بالکنی مشرف به باغ یا دریا دارد.

صبحانه ی رستوران لاله دان (Laledan Restaurant) از 250 قلم که 80% ارگانیک هستند، و کنج های عربی و آسیایی تشکیل شده است. این رستوران در تمام طول روز منویی مفصل از غذا های لذیذ و محلی ارائه می دهد. رستوران طغری (Tuğra Restaurant) هر شب در کنار اجرا ی موسیقی سنتی زنده، تجربه ی غذا خوری به سبک عثمانی را برای مهمانان هتل چراغان پالاس کمپینسکی فراهم کرده است. کافه های انحصاری لوفیموا (Le Fumoir) و چراغان (Çırağan Bar) انواع نوشیدنی ها را سرو می کنند.

مهمانان می توانند در حمام ترکی به استراحت پرداخته یا در کابین خصوصی کنار استخر از دریافت ماساژ لذت ببرند. یک استخر سرپوشیده و یک بدنسازی در هتل چراغان پالاس کمپینسکی قرار دارند؛ مربی خصوصی در دسترس خواهد بود.

پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل چراغان پالاس کمپینسکی موجود است. فاصله ی فرودگاه آتاتورک از هتل به اندازه ی یک سواری 45 دقیقه ای می باشد. کاخ دلمه باغچه، پل بسفر و میدان تکسیم به ترتیب در فاصله ی  15 ، 24 و 32 دقیقه پیاده روی از چراغان پالاس کمپینسکی قرار گرفته اند.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی تنها هتل استانبول است که با استفاده از ماشین، کشتی و هلیکوپتر قابل دسترسی می باشد.

 

خدمات و تسهیلات هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

بدنسازی، مرکز تجاری 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، پرستاری از کودک، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، خدمات اتاق 24 ساعته، گریل باربیکیو، استخر کودکان، 10 اتاق گردهمایی، فضا ی اختصاص داده شده به برگزاری کنفرانس، مرکز کنفرانس، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی بلیط/تور، سرویس اتومبیل یا لیموزین شهری موجود است، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، سلمانی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، باغ، منو ی بالش، ماساژ در اتاق، بالکن، لوازم بهداشتی برند، میز، روزنامه ی رایگان، تلفن، آّب معدنی رایگان، گاوصندوق داخل اتاق و اتاق های متصل.

 

مرکز آبگرم و تناسب اندام هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

می توانید در مرکز آبگرم هتل چراغان پالاس کمپینسکی از ماساژ های سنتی و حمام اصیل ترکی لذت ببرید یا در بدنسازی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا، سونا ی بخار، اتاق های ماساژ و اتاق آرایشی وقت گذرانی کنید. یکی از بخش های محبوب این مرکز، استخر حرارتی بدون حصار است که به شما احساس شناور بودن در تنگه ی بسفر را القا می کند. سرویس های درمانی و ماساژ های مرکز عبارتند از: ماساژ کلاسیک، حمام ترکی، ماساژ آسیایی، خدمات مراقبتی زیبایی، ماساژ در فضا ی سرپوشیده و روباز و خدمات آیورودیک.

چه بخواهید تمرینات ورزشی مورد علاقه ی خود را در طول سفرتان دنبال کنید، چه شیرجه ای در استخر بزنید، مرکز تناسب اندام و استخر هتل چراغان پالاس کمپینسکی بهترین مکان برای انجام این کار ها هستند. تسهیلات این مرکز شامل استخر سرپوشیده ی حرارتی، جکوزی، سونا و استخر روباز اینفینیتی می شود. دستگاه های هوازی و وزنه های موجود در مرکز تناسب اندام به شما در سوزاندن کالری هایتان کمک خواهند کرد. در صورت تمایل می توانید از مربی خصوصی و حرفه ای مرکز کمک بگیرید.

 

غذا خوری در هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

رستوران های با کیفیت معدودی در دنیا وجود دارند که می توانند شرق و غرب، و کهنه و جدید را در یک مکان گرد هم بیاورند. با وجود رستوران ها و کافه های هتل چراغان پالاس کمپینسکی، برای آگاهی از گزینه های بیشمار غذا خوری استانبول نیازی به پرسه زدن در شهر نخواهید داشت. 4 رستوران هتل دارا ی بالکن یا تراس مشرف به تنگه ی بسفر هستند. غذا های کلاسیک، نوآوری های هیجان انگیز و منو های حرفه ای متشکل از تازه ترین ترکیبات فصلی و نوشیدنی های بی نظیر، همگی در محیط شیک غذا خوری های چراغان پالاس کمپینسکی سرو می شوند.

رستوران لاله دان: از دروازه ی مربوط به قرن 17 ام هتل چراغان پالاس کمپینسکی که در باغ های هتل قرار دارد عبور کنید و به رستوران لاله دان برسید. این رستوران بهترین صبحانه ی سلف سرویس و برانچ استانبول را سرو می کند و ایده آل ترین مکان برای صرف نهار و شام در کنار تنگه ی بسفر است.

رستوران طغری: این رستوران که در طبقه ی اول هتل چراغان پالاس کمپینسکی واقع شده، چشم اندازی زیبا از تنگه ی بسفر دارد. رستوران طغری غذا های عثمانی و ترکی ارائه می دهد. در دوران عثمانی به امضا ی خوشنویسی شده ی سلطان "طغری" می گفتند و وجه تسمیه ی این مکان، طرح های طغری روی بشقاب های رستوران است. از صرف غذا ی خود در میان ستون های 100 ساله ی تراس طغری، هنگامی که غروب گلگون آفتاب ساحل آسیایی را آراسته است، نهایت لذت را ببرید. رستوران طغری در ماه رمضان آماده ی پذیرایی از روزه داران عزیز با لذیذ ترین وعده های سحری و افطار است.

کافه گازیبو لانژ: این کافه داغ ترین محفل اجتماعی استانبول است. موقعیت مکانی فوق العاده ی گازیبو لانژ در کنار تنگه ی بسفر و تراس وسیع آن، این کافه را به مکانی بسیار محبوب تبدیل کرده است. گازیبو لانژ تا نیمه شب صبحانه ی سفارشی، شیرینی، کیک و شکلات های لذیذ، و بین ساعات 15:00 و 17:00 بهترین چای عصرانه ی استانبول را سرو می کند. می توانید از نوشیدنی های گوارا ی ارائه شده در این کافه نهایت لذت را ببرید.

کافه لوفیموا: لوفیموا مکانی شیک است که در میان باغ هایی سرسبز واقع شده است. جهت استراحت و پشت سر گذاشتن روزی پرمشغله و امتحان کردن انواع کوکتل ها و نوشیدنی های خوش طعم، سری به این کافه بزنید. عمارت جدید تابستانی لوفیموا، پاویلیون، که توسط درختان نخل احاطه شده و در معرض نسیم خنک تنگه ی بسفر قرار دارد، چشم اندازی زیبا از دریا و بخش آناتولی شهر ارائه می دهد. علاوه بر تمام این ها می توانید از انواع تنباکو های طعم دار ( ارائه شده در جا سیگاری های دست ساز ) و قلیان های سنتی بهره ببرید. در طول ماه رمضان در لوفیموا سحری سرو می شود.

برانچ کلاسیک یکشنبه: رستوران لاله دان با چشم انداز بی نظیرش از تنگه ی بسفر، احاطه شده توسط درختان نخل، محیط آرام و تراس وسیعش هر یکشنبه انواع صبحانه ها را ارائه می دهد؛ از املت تهیه شده در ایستگاه های آشپزی توسط سرآشپزان ( در مقابل مهمانان ) گرفته تا پنکیک، انواع پنیر و لبنیات، خوراک های محلی و شیرینی ها و کرواسان های گرم. خوراک های دیگر ارائه شده عبارتند از: سالاد، انواع غذا های دریایی، غذا های طبخ شده با روغن زیتون، سوشی در سلف سرویس غذا های سرد، و غذا های اصلی مانند برش های گوشت، میگو و بیف مدالیون گریل شده در سلف سرویس غذا های گرم. بیش از 300 نوع از صبحانه های ارائه شده در این برانچ 80% ارگانیک هستند.

علاوه بر تمام این ها می توانید غذا ی ویژه ی هتل چراغان پالاس کمپینسکی – کاسرول گوشت تِستی - را امتحان کنید. نحوه ی طبخ و ارائه ی این غذا خاص و بی نظیر است و در ظروف سفالی ( تستی در ترکی به معنای طرف سفالی می باشد ) سرو می شود. هنگام سرو غذا قسمت بالایی ظرف با هاون شکسته می شود.

 

تعداد اتاق ها: 313

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / استخر سرپوشیده

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

PARK VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUPERIOR BOSPHORUS VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved