هتل پوکت ماریوت ریزورت اند اسپا مرلین بیچ پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پوکت ماریوت ریزورت اند اسپا مرلین بیچ ( Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach): این هتل در ساحل آرام Tri-Trang ، در 16 کیلومتری شهر پوکت و در 3 کیلومتری ساحل شلوغ Patong واقع شده است. این هتل با امکاناتی نظیر 3 استخر روباز، 8 رستوران و کافی شاپ، خدمات آبگرم ویژه، باشگاه بازی کودکان، فعالیت های سرگرم کننده، ساحل خصوصی و اینترنت رایگان در تمام مناطق هتل مناسب خانواده ها و جمع های دوستانه است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت 46 کیلومتر است.

اتاقهای بزرگ هتل با طراحی زیبا و مدرن و نورگیر طبیعی مناسب شامل یک تراس خصوصی، تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، یک حمام با دوش و وان جداگانه و سشوار می باشد.

مهمانان می توانند در سونا به استراحت بپردازند یا از تنیس بازی کردن لذت ببرند. ماساژ آرام بخش در آبگرم و سرویس رفت و آمد به مراکز خرید و تفریحی نیز از دیگر ویژگی های هتل پوکت ماریوت می باشد.

رستوران Thai Pantry انواع غذاهای سنتی تایلند و رستوران D.O.C.G. انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می کنند. دیگر رستوران این هتل به نام Beach Grill غذاهای تازه دریایی را در کنار منظره جذاب دریای Andaman سرو می کند. همچنین انواع اسنک و نوشیدنی در کافه Phuket coffee Co و در کافه کنار استخر برای مهمانان هتل در دسترس است.

مرکز آبگرم هتل پوکت ماریوت ریزورت اند اسپا مرلین بیچ پوکت

میهمانان می توانند در این مرکز آبگرم آرامش بی نظیری را تجربه کرده و از ماساژ های سنتی تایلندی در اتاق هایی با تم سرخ مایل به قرمز لذت ببرند. امکاناتی که این مرکز آبگرم در اختیار میهمانان می گذارد عبارتند از اسکراب بدن، مالش های بدن، ماساژ های برای زوج ها، فیشال، مانیکور/پدیکور، ماساژ و  اسخر می باشد.

مرکز تناسب اندام هتل پوکت ماریوت ریزورت اند اسپا مرلین بیچ پوکت

مرکز تناسب اندام این هتل دارای امکاناتی از قبیل تجهیزات قلبی عروقی، وزنه و دمبل رایگان، کلاس های آمادگی جسمانی بوده و خدمات تناسب اندام، که از 7 صبح تا 7 شب آماده سرویس دهی به میهمانان می باشد.

استخر هتل پوکت ماریوت ریزورت اند اسپا مرلین بیچ پوکت

این هتل دارای استخر های خانوادگی، هوله های آماده و استخر کودکان می باشد. استخر های اصلی این هتل روباز بوده و دارای هوله های آماده می باشند. 

رستوران های هتل پوکت ماریوت ریزورت اند اسپا مرلین بیچ پوکت

رستوران  D.O.C.G، غذا های ایتالیایی با مواد اولیه تازه ای که مستقیم از ایتالیا وارد می شود تهیه می کند. این رستوران غذا های گوشتی و نوشیدنی های معروف ایتالیایی را نیز سرو می کند.

رستوران مرچنت کیچن Merchant Kitchen، هرسه وعده غذایی صبحانه نهار و شام را سرو می کند. این رستوران غذا های محلی و غربی را برای میهمانان ارائه می دهد. مرچنت دارای دو فضا سرپوشیده و باز بوده، فضا باز آن دارای چشم انداز زیبا از استخر می باشد.

کافه پوکت Phuket Coffee، در نزدیکی ساحل واقع شده، قهوه و چای سرو می کند. این کافه صبح تا ظهر  در حال سرویس دهی به میهمانان می باشد.

رستوران تاهی پانتری Thai Pantry، غذا های محلی تایلند را سرو می کند که میهمانان می توانند تجربه های تکرار نشدنی را از صرف این غذا ها در این رستوران تجربه کنند. 

رستوران بیچ گریل Beach Grill، هر سه وعده غذایی را سرو می کند. میهمانان می توانند علاوه بر لذت بردن از طبیعت بکر این منطقه از غذا های گوشتی و لذیذ همراه با نوشیدنی های مخصوص لذت ببرند.  

رستوران لانگ The Lounge، در لابی واقع شده و محلی مناسب برای صرف غذا، نوشیدنی و گذران وقت با چشم اندازی زیبا می باشد. این رستوران برای صرف نهار و شام به روی میهانان باز می باشد.

کافه Pool Bar، در نزدیکی ساحل واقع شده و دارای چشم انداز زیبایی از ساحل می باشد.

کافه ولنس Wellness، برای کسانی که به غذا های سالم علاقه مند هستند مناسب است، غذا ها و نوشیدنی های سالم و ارگنیک را سرو کرده و دارای چشم انداز زیبا می باشد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved