هتل پارک این پولکووسکایا سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
| 3.5
|
park inn by radisson pulkovskaya hotel and conference centre st petersburg
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پارک این پولکووسکایا سنت پترزبورگ، Park Inn by Radisson Pulkovskaya، در کنار میدان پیروزی و پارک گورودوف – گرویف قرار گرفته است و اینترنت بیسیم رایگان ارائه می دهد. تمامی اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به تلویزیون صفحه تخت می باشند. سرویس بهداشتی برخی از اتاق های هتل پارک این پولکووسکایا شامل لوازم بهداشتی رایگان می شود.

در هتل پارک این پولکووسکایا، رستوران هاگاکوره غذا های سنتی ژاپنی و رستوران تمام وقت هتل غذا های روسی سرو می کنند. از صرف غذا های ایالت بایرن، نوشیدنی تازه و موسیقی زنده در رستوران پالانر لذت ببرید.

هتل پارک این پولکووسکایا به اندازه ی 5 دقیقه پیاده روی با ایستگاه مترو ی موسکوفسکایا و ایستگاه های اتوبوس فاصله دارد. فرودگاه پولکوا در 5 کیلومتری هتل قرار گرفته است. سرویس حمل و نقل رایگان طبق جدول زمانی ارائه می شود.

منطقه ی موسکفسکی برای مسافران علاقه مند به بنا های تاریخی، قدم زدن در کنار رودخانه و گشت و گذار، انتخاب مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل پارک این پولکووسکایا سنت پترزبورگ

حمل و نقل فرودگاهی رایگان، مرکز کنفرانس، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، تهویه هوا ی مطبوع، نظافت روزانه، کرایه ی اتومبیل، ایستگاه کامپیوتر، گهواره ی رایگان، تختخواب تاشو/اضافه ( شامل اضافه بها )، اتاق های متصل، فضا ی نشیمن مجزا، کافی شاپ، خدمات اتاق 24 ساعته، مرکز تجاری، 11 اتاق جلسه، مساعدت در تهیه ی تور و بلیت، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، بار بر، گاوصندوق در کانتر پذیرش، اتو/تخته ی اتو کشی ( در صورت درخواست )، سشوار، میز، تلفن و گاوصندوق داخل اتاق.

 

غذا خوری در هتل پارک این پولکووسکایا سنت پترزبورگ

رستوران های هتل پارک این پولکووسکایا غذا هایی لذیذ سرو می کند. می توانید دوستان یا همکارانتان را در کافه ی لابی ملاقات کنید. همچنین، هتل پارک این پولکووسکایا غذا های اصیل ژاپنی نیز ارائه می دهد.

رستوران پالانر: این رستوران هتل پارک این پولکووسکایا محیطی گرم و صمیمانه دارد. پالانر غذا های سنتی ایالت بایرن و غذا های محبوب بین المللی را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. مهمانان می توانند هر شب از صرف نوشیدنی های تازه و گوش فرا سپردن به موسیقی زنده لذت ببرند. در سالن اصلی رستوران بخشی برای کودکان طراحی شده است.

رستوران کامنین: غذا های بین المللی سرو شده در رستوران کامنین با الهام از غذا های روسی تهیه شده اند. مهمانان هتل پارک این پولکووسکایا می توانند روز خود را با سلف سرویس رستوران، که شامل غلات، میوه ی تازه، ماست و گزینه های سرد و گرم می شود آغاز کنند. تمامی غذا ها به صورت سلف سرویس ارائه می شوند.

رستوران هاگاکوره: رستوران هاگاکوره غذا های ژاپنی را برای مهمانان هتل پارک این پولکووسکایا در وعده های نهار و شام سرو می کند.

کافه ی لابی: با دوستان یا همکاران خود برای صرف غذا های سبک، میانوعده و نوشیدنی های سرد و گرم به کافه ی هتل پارک این پولکووسکایا سری بزنید.

 

تعداد اتاق ها: 842

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    پارکینگ    حمل و نقل فرودگاهی ( رایگان )    ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها    مرکز آبگرم و سلامتی    رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های سنت پترزبورگ

 
© 2018 , All Right Reserved