هتل پارک این پریبالتیسکایا سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پارک این پریبالتیسکایا سنت پترزبورگ، Park Inn by Radisson Pribaltiyskaya، به خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ مشرف است. این هتل 4 ستاره شامل اتاق هایی مجهز به تهویه هوا ی مطبوع و تلویزیون می باشد. دسترسی به اینترنت بیسیم در هتل پارک این پریبالتیسکایا به صورت رایگان ارائه می شود.

جهت رفاه مهمانان، یک مرکز تجاری با سرویس های فکس، فتوکپی و پرینت، در هتل پارک این پریبالتیسکایا قرار گرفته است.

هر صبح، هتل پارک این پریبالتیسکایا صبحانه ی سلف سرویس ارائه می دهد. کافه ی هتل به صورت 24 ساعته میانوعده های سبک و نوشیدنی سرو می کند و می توانید از اجرا ی موسیقی زنده و تماشا ی رویداد های ورزشی روی یک صفحه نمایش بزرگ در این کافه لذت ببرید.

هتل پارک این پریبالتیسکایا به اندازه ی یک سواری 3 دقیقه ای از مجتمع نمایشگاهی لن اکسپو فاصله دارد. می توانید با یک سواری 30 دقیقه ای از هتل به فرودگاه پولکوا بروید. هتل پارک این پریبالتیسکایا می تواند هماهنگی های لازم برای سرویس حمل و نقل فرودگاهی را برای شما انجام دهد.

جاذبه های فرهنگی و تاریخی مانند موزه ی آرمیتاژ و قلعه ی پیتر و پاول، در 5 کیلومتری هتل پارک این پریبالتیسکایا قرار گرفته اند.

منطقه ی واسیلئوستروفسکی برای مسافران علاقه مند به قدم زدن در کنار رودخانه، تاریخ و فرهنگ، انتخاب مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل پارک این پریبالتیسکایا سنت پترزبورگ

بدنسازی، پارک اتومبیل توسط پیشخدمت، تراس، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، کتابخانه، ایستگاه کامپیوتر، گهواره ی رایگان، تختخواب اضافه/تاشو ( شامل اضافه بها )، لوازم لباسشویی، استند میانوعده، 26 اتاق جلسه، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیط، سرویس لباسشویی/خشکشویی، آرایشگاه ( مو )، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، بار بر، گاوصندوق در کانتر پذیرش و میز در اتاق.

 

غذا خوری در هتل پارک این پریبالتیسکایا سنت پترزبورگ

رستوران پارک این: این رستوران صبحانه ی مغذی سلف سرویس ارائه می هد.

کافه لانژ: پس از یک روز پرمشغله، با یک نوشیدنی گوارا در کافه لانژ هتل پارک این پریبالتیسکایا، خستگی خود را رفع کنید. یک پروژکتور بزرگ و صفحه نمایش، و اینترنت بیسیم رایگان از امکانات این کافه هستند. از صرف قهوه ی داغ و میانوعده در کافه لانژ لذت ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 1184

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    پارکینگ    حمل و نقل فرودگاهی    ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها    مجاز بودن ورود حیوانات خانگی    بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های سنت پترزبورگ

 
© 2018 , All Right Reserved