هتل پاتونگ هریتیج پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پاتونگ هریتیج پوکت  Patong Heritage، تا  ساحل پاتونگ  5 دقیقه (با ماشین) فاصله دارد. هتل پاتونگ هریتیج دارای اتاق های لوکس و مدرن با تمام امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز، رستوران و اینترنت بی سیم رایگان اشاره نمود.

این هتل تا خیابان بانگالا (Bangla ) و مرکز خرید جانگ سیلون ( Jungceylon Shopping Centre) 5 دقیقه ( پیاده)، با شهر پوکت 30 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پوکت 45 دقیقه فاصله دارد.

اتاق های هتل پاتونگ به شکل بامزه ای تزیین شده اند و دارای بالکن های خصوصی می باشند، این اتاق ها  دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه هوا، تلویزیون، نشیمن، حمام با سشوار و لوازم آرایش رایگان می باشند.

سرویس رفت و آمد فرورگاهی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشک شویی و پارکینگ و جامه دان جز امکاناتی است که این هتل به میهمانان خود ارائه می دهد.

میهمانان می توانند از غذا های بین المللی که در رستوران های هتل سرو می شود لذت ببرند. اسنک و نوشیدنی های متنوع در لابی و کافه کنار استخر تا ساعت 11 شب سرو می شود.

امکانات محبوب این هتل

اینترنت بی سیم رایگان     سرویس رفت و آمد فرودگاهی     استخر روباز   اتاق های خانوادگی     رستوران      پارکینگ رایگان     کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved