هتل وانا بل ریزورت سامویی

ساموئی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل وانا بل ریزورت سامویی واقع در ساحل چاونگ نوی می باشد. دارای سوئیت و ویلاهای لوکس با استخر خصوصی و اینترنت بی سیم رایگان می باشد. در اسپای وانا مهمان ها می توانند با ماساژ درمانی آرامش یابند. همچنین استخر روباز، سونا و مرکز تناسب اندام 24 ساعته از خدمات هتل می باشند.

این هتل با ماشین در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه سامویی، 20 دقیقه از معبد بودای بزرگ و 10 کیلومتری صخره های هین تا و هین یای است. 

سوئیت و ویلاهای بزرگ دارای دکوراسیون مبلمان مدرن شیک می باشند. هر واحد دارای تراس، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و ایستگاه اتصال آی پاد است. دستگاه قهوه ساز و صندوق دارند. در سرویس بهداشتی خصوصی وان و سشوار موجود است.

در میز تور سفرهای گشت و گذار قابل هماهنگی می باشد. صرافی و انبار چمدان از خدمات پاسخگویی 24 ساعته می باشند. هتل دارای کتابخانه، مرکز تجاری و مغازه ی سوغاتی است. با پرداخت هزینه اضافی از امکانات یوگا و پیلاتس استفاده کنید.

در رستوران هتل صبحانه و شام بین المللی و تایلندی سرو می شوند. در رستوران پانالی واقع در کنار دریا غذای سنتی ایتالیایی برای ناهار و شام سرو می شوند. در کافه استخر از نوشیدنی و منظره ی دریا لذت ببرید.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ساموئی

 
© 2018 , All Right Reserved