هتل هیلتون پاتایا

پاتایا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل هیلتون پاتایا Hilton Pattaya، دارای چشم انداز 180 درجه ای از ساحل پاتایا و تلویزیون 37 اینچ می باشد. این هتل بزرگ در مجتمع فستیوال مرکزی پاتایا واقع شده است. از امکانات هتل می توان به استخر با چشم انداز دریا، مرکز تناسب اندام و مرکز سلامتی و آب گرم اشاره کرد.

هتل هیلتون دارای دسترسی آسان و مستقیم به 300 فروشگاه و رستوران را دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المملی سوورنابوهمی 1/5 ساعت می باشد.

اتاق های این هتل دارای امکاناتی از قبیل کف چوبی با رنگ های ملایم، فضایی بزرگ با چیدمان راحت، بالکن های شخصی، حمام خصوصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان لوکس و دوش آب جداگانه می باشند.

میهمانان قادر خواهند بود ورزش های آبی بسیاری را در این هتل و در استخر روباز و یا در ساحل انجام دهند.

میهمانان می توانند در رستوران ادج (Edge Restaurant) صبحانه های خوش طعمی را میل کنند، این رستوران غذا های بین المللی همراه با چشم انداز زیبا را برای میهمانان ارائه می دهد. در رستوران فلیر نیز غذا های محلی خوش طعم برای میهمانان سرو می شود. رستوران هریزون (Horizon Restaurant) غذا های های خوش طعم و نوشیدنی های متنوعی برای میهمانان سرو می شود.

مرکز آبگرم افورا هتل هیلتون پاتایا

برنده لوکس ترین مرکز آبگرم در آسیا و تایلند و هم چنین 2017 دنیا می باشد. افورا پیشنهاد های جدید و عالی را برای میهمانان ارائه می دهد. در این مرکز ابگرم 880 متر مربعی میهمانان قادر خواهند بود از خدماتی که ارائه می شود لذت ببرند. در افورا پکیج های برای میهمانان ارائه می شود که میهمانان می توانند از خدماتی از قبیل جوانسازی، ماساژ و ... استفاده نمایند. بادی سرویس و خدمات فیشال نیز جز خدمات این مرکز ابگرم می باشد.

رستوران های هتل هیلتون پاتایا

رستوران دریفت DRIFT

فضای آرامش بخش و کاناپه های راحت و طراحی مدرن آن باعث ریلکس کردن میهمانان می باشد، میهمانان قادر خواهند بود غذا های سبک همراه با نوشیدنی های سالم و تازه را در این رستوران سفارش داده و میل کنند.

رستوران ادج EDGE

دارای دو فضا باز و بسته بوده و غذا های بین المللی و محلی را برای میهمانان سرو می کند. جمعه ها نیز در این رستوران غذا های دریایی بی نظیری همراه با چشم انداز زیبا ارائه می شود. میهمانان هرگز نباید فرصت رفت به این رستوران را از دست بدهند.

رستوران فلیر  FLARE

میهمانان می توانند در این رستوران مدرن غذا های محلی، بین المللی و آسیایی را میل کنند. در این رستوران نوشیدنی های مخصوص نیز برای میهمانان سرو می شود.

رستوران هریزون HORIZON

در طبقه 34 و در پشت بام هتل واقع شده است و دارای چشم انداز نفس گیری از شهر پاتایا می باشد. تجربه ای بی نطیر در این رستوران منتظر میهمانان خواهد بود از چشم انداز، غذا ها، نوشیدنی ها و فضا و آرامشی که هریزون دارد می توانند استفاده کنند.

 رستوران شور SHORE

در باغ هتل و کنار استخر با چشم انداز دریا در طبقه 16 هتل  واقع شده است. غذا ها و نوشیدنی های متنوعی در این رستوران برای میهمانان سرو می شود.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا   اینترنت بی سیم رایگان      استخر روباز    پارکینگ رایگان     سرویس رفت و آمد فرودگاهی   مرکز تناسب اندام    کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

King Suite with Ocean View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Plus Room with Access to Executive Lounge

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

King Deluxe Suite with Ocean View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

King Grand Suite with Ocean View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پاتایا

 
© 2018 , All Right Reserved