هتل نووتل پوکت کامالا بیچ

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل نووتل پوکت کامالا بیچ  Novotel Phuket Kamala Beach، در ساحل کامالا واقع شده است. این ساحل تا دریای فانتا پوکت 3 دقیقه فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به اتاق های مدرن با سیستم تهویه هوا، بالکن های خصوصی، مرکز آبگرم مجهز، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی اشاره نمود.

فاصله هتل نووتل پوکت کامالا بیچ  3 دقیقه تا روستا کامالا، 15 دقیقه تا ساحل پاتونگ و 30 دقیقه تا فرودگاه بین المللی پوکت می باشد.

تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون های صفحه تخت با کانال های کابلی، مینی بار، جعبه سپرده امانات، کتری های برقی، سشوار، حمام خصوصی با دوش و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشند.

کودکان می توانند در باشگاه کودکانی که در این هتل وجود دارد لحظات شادی را سپری نمایند. از دیگر خئدمات هتل می توان به مرکز تجاری، پذیرش 24 ساعته، خدمات دربانی، جامه دان و خدمات تبدیل ارز می توان اشاره نمود.

در رستوران سول کیچن (Soul Kitchen) غذا های بین المللی برای میهمانان سرو می شود. در کافه های این هتل نیز نوشیدنی های مخصوص و متنوعی برای میهمانان سرو می شود. میهمانان می توانند برای صرف میان وعده ها نیز به کافه بالا پشت بام مراجعه نمایند. در این هتل روم سرویس نیز برای میهمانان ارائه می شود.

امکانات محبوب هتل

استتخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان     ساحل     سرویس رفت و آمد فرودگاهی    مرکز تناسب اندام   مرکز سلامتی و آبگرم    کافه    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved