هتل نووتل پوکت ریزورت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

 خدمات و امکانات و موقعیت هتل شامل :

هتل نوتل پوکت ریزورت Novotel Phuket Resort در میان 4 هکتار از باغات سرسبز و انبوه گرمسیری و در ساحل پاتونگ واقع شده است. مناطقه ی اطراف پاتونگ چشم انداز بسیار دیدنی دارد که عصرها می توانید از درون رستوران ها، استخرها، لابی ها و اکثر مناطق واقع در ساحل پاتونگ از غروب آفتاب بسیار تماشایی بر روی دریای آندامان لذت ببرید. این منطقه ی استوایی فضایی آرام و ساکت دارد و در فاصله ی بسیار کمی از هیاهو و جشن های شبانگاه پاتونگ قرار گرفته است. ریزورت نووتل حدود 215 اتاق و سوئیت بسیار لوکس و مجلل دارد که به سبک تایلندی طراحی شده اند. همچنین هر اتاق یک حیات یا بالکن اختصاصی دارد که از منظره ای زیبا از دریای آندامان، ساحل پاتونگ، باغات گرمسیری و تالاب های اطراف بهره مند است.این اقامتگاه طراز اول در پوکت با داشتن امکانات کامل، تجربه ی فوق العاده ای برایتان رقم خواهد زد. معماری این هتل به سبک کلاسیک تایلندی ساخته شده و امکانات مدرنی دارد و بویژه برای خانواده ها و سفرهای رویایی بسیار مناسب می باشد.

ماساژ سیستم های عصبی بدن را به آرامش می کشاند، این مرکز ابگرم مکانی ایده آل برای دور ماندن از تنش ها و ریلکس کردن و جت لگ می باشد. در این مرکز ابگرم خستگی با ماساژ و افزایش جریان خون در بدن از بین می رود. همه این ماساژ ها به میهمانان کمک می کند که آرامش خود را بازییاند. ماساژ هایی که در این مرکز ابگرم داده می شود باعث تسکین درد می شود. همه این فعالیت هایی که در این مرکز ابگرم انجام می شود باعث سلامت قلب وعروق نیز می باشد. در باسازی و قوی شدن ماهیچه ها نیز تاثیر بسزایی داشته و از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

رستوران های هتل نووتل پوکت ریزورت

کافه هاوس THE COFFEE HOUSE، غذا های بین المللی را به صورت صلف سرویس ارائه می کند. این رستوران هر شب منو شام متفاوتی را  ارائه می کند.

رستوران رون سانگ RUEN THONG ، برای صرف غذا های لوکس این رستوران یکی از بهترین گزینه ها می باشد، رستوران سانگ غذا های سنتی تایلندی را برای میهمانان سرو می کند.

رستوران هورگلس THE HOURGLASS، دارای مکانی دنج و با چشم اندازی فوق العاده از دریای اندامن می باشد. میهمانان می توانند در این مکان از نوشیدنی های خاص و غذا های خوش طعم و اتمسفر زیبای رستوران لذت ببرند.

رستوران له میراگ LE MIRAGE، در کنار استخر واقع شده و دارای چشم انداز زیبایی می باشد.

لابی لانگ LOBBY LOUNGE، دارای چشم اندازی زیبا از دریا بوده و نوشیدنی و اسنک سرو می نماید. 

روم سرویس ROOM SERVICE، دارای سرویس دهی 24 ساعته در هر سه وعده غذایی بوده و با منو گسترده از انواع غذا ها را ارائه می کند. 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved