هتل مرکور تکسیم استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مرکور تکسیم استانبول (Mercure Istanbul Taksim)، در مکانی مناسب و در فاصله ی 10 دقیقه پیاده روی از میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار گرفته است. اتاق های این هتل 4 ستاره عایق صدا هستند. یک رستوران سفارشی و یک کافه در مرکور تکسیم وجود دارند. اینترنت بی سیم رایگان و کانتر پذیرش 24 ساعته از جمله ی تسهیلات هتل می باشند. کاخ دلمه باغچه به اندازه ی 10 دقیقه پیاده روی با هتل مرکور تکسیم فاصله دارد.

اتاق های هتل مرکور تکسیم دکوراسیونی مدرن داشته و مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کتری برقی، صندوق و مینی بار می باشند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها شامل دوش یا وان بوده و دارا ی سشوار هستند. برخی از اتاق ها چشم اندازی از دریا و شهر استانبول دارند.

کافه ی واقع بر تراس هتل مرکور تکسیم این امکان را به مهمانان می دهد که از نوشیدنی ها و میانوعده های سرو شده در آن در چشم اندازی فوق العاده از تنگه ی بسفر لذت ببرند.

مرکور تکسیم سرویس هایی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو کشی ارائه می دهد.

موزه ی هنر های مدرن استانبول در 1.5 کیلومتری و مرکز همایش های لطفی کردار در 1.9 کیلومتری هتل مرکور تکسیم قرار گرفته اند. بندر کشتی کاباتاش با هتل به اندازه ی 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و مهمانان می توانند با از طریق این بندر به جزایر پرنس بروند. فاصله ی ایستگاه تراموا ی کاباتاش از مرکور تکسیم به اندازه ی 5 دقیقه پیاده روی است و این ایستگاه دسترسی آسان به منطقه ی سلطان احمد – واقع در 4.8 کیلومتری هتل – را میسر می سازد. فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر با هتل مرکور تکسیم فاصله دارد.

 

خدمات و تسهیلات هتل مرکور تکسیم استانبول

پارکینگ خصوصی روباز، پارک اتومبیل توسط پیشخدمت، سرویس راهنما، خدمات اتاق، 2 اتاق جلسه، سرویس کپی/پرینت ( شامل اضافه بها )، کانتر پذیرش 24 ساعته، ماشین جلا ی کفش، مرکز تجاری سلف سرویس، گهواره ( در صورت درخواست ) و اتاق های متصل.

 

غذا خوری در هتل مرکور تکسیم استانبول

رستوران هتل مرکور تکسیم غذا های ترکی و بین المللی سرو می کند. منو های این رستوران عبارتند از: منو ی کودکان، منو ی گیاهخواران و منو ی حلال. همچنین مهمانان می توانند در کافه ی لابی وقت گذرانی کنند.

 

تعداد اتاق ها: 137

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / بدنسازی / خدمات اتاق

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved