هتل مدیا روتانا دبی

دبی - شیخ زائد
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مدیا روتانا دبی (Media Rotana Dubai) در نزدیکی دبی مدیا سیتی و دبی اینترنت سیتی واقع شده است و ارائه دهنده ی 5 فروشگاه مواد غذایی و نوشیدنی می باشد. هتل مدیا روتانا دبی همچنین مجهز به استخر رو باز با دمای کنترل شده و اتاق های ماساژ می باشد. هتل همچنین دارای سرویس حمل و نقل رایگان به مرکز خرید امارات، ساحل JBR و مرکز خرید اوتلت ویلج (Outlet Village Mall) می باشد.

اینترنت بیسیم رایگان هم در اتاق مهمان و هم در اماکن عمومی در دسترس می باشد. تمامی اتاق ها بسیار شیک و مبله می باشند و مجهز به میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت، چای/قهوه ساز و مینی بار هستند. سرویس بهداشتی بزرگ دارای کابین دوش بلند و وان حمام می باشد.

رستوران پریگو (Prego) ارائه کننده ی محیطی دنج با آشپزخانه اوپن و رستوران چنلز (Channels) ارائه دهنده ی ایستگاه آشپزی زنده و تم شبانه می باشند. مرکز تناسب اندام روتانا مجهز به دستگاه های هوازی و وزنه های آموزشی، کلاس های تناسب اندام و سونا می باشد. مهمانان جوان تر می توانند در باشگاه کودکان سرگرم شوند.

هتل مدیا روتانا دبی در فاصله ی 30 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. همچنین با پای پیاده تنها 10 دقیقه تا ایستگاه مترو دبی اینترنت سیتی فاصله است.

 

تفریحات در هتل مدیا روتانا دبی

در مرکز تناسب اندام بادی لاین و کلوب سلامتی با امکانات مدرن دوباره جوان شوید. ارائه کننده ی:

یک استخر روباز با سیستم کنترل دما

تجهیزات هوازی، ماشین ها و فضای وزنه آزاد

مربی حرفه ای تناسب اندام در دسترس می باشد

6 اتاق درمان بزرگ

سونای جداگانه برای بانوان و آقایان، سونای بخار و فضای ریلکسیشن

کلوب کودک فلیپرز: در روزهای یکشنبه تا شنبه از ساعت 10 تا 19 پذیرای مهمان می باشد. نظارت با رزرو قبلی امکان پذیر است و کارکنان بسیار شاد، صمیمی و مفید هستند.

 

رستوران های هتل مدیا روتانا دبی

رستوران چنلز (CHANNELS): یک رستوران خودمانی و در عین حال شیک با ارائه ی بوفه ی بین المللی برای صبحانه، ناهار و شام می باشد و مهمانان می توانند از ایستگاه های آشپزی زنده انتخاب کنند.

رستوران پریگو (PREGO): ارائه دهنده ی طیف گسترده ای از انواع غذاهای ایتالیایی از پیتزا های باریک گرفته تا نان های تازه ی خانگی در تنور می باشد. آشپزخانه ی اوپن نشان دهنده ی سرآشپزان در حین پختن غذاهای ایتالیایی می باشد.

نلسون (NELSON): ارائه دهنده ی منو با طیف گسترده ای از انواع نوشیدنی و میان وعده می باشد.

تراس (TERRACE): در کافه ی روباز و باشکوه تراس استراحت کنید، ارائه دهنده ی تنقلات، قلیان، موسیقی و انواع کوکتل می باشد. محیطی آرام برای گذراندن اوقاتی خوش با دوستان و یا خانواده می باشد.

کانکشنز (CONNEXIONS): سالن لابی کانکشنز با طراحی معاصر مکانی ایده آل برای لذت از انواع چای و قهوه می باشد (با منوی الا کارت).

رستوران 24 ساعته داخل اتاق (24 HOURS IN ROOM DINING): می توانید در اتاق خودتان از غذاهای محلی و یا بین المللی میل بفرمایید.

تعداد اتاق های هتل: 537

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Guest Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved