هتل مارینا بای سندز سنگاپور

سنگاپور - مارینا اسکوئر
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

  هتل 5 ستاره مارینا بای سندز سنگاپور Marina Bay Sands در سال 2010 در کشور مالزی در شهر سنگاپور افتتاح گردیده و در امتداد اسکله Marina Bay Waterfront واقع شده است. این هتل شامل سه ساختمان لوکس و مدرن ۵۵ طبقه است که بوسیله ی سازه کشتی مانندی قرار گرفته که در ارتفاع ۲۰۰ متری از سطح زمین قراردارد، این هتل یکی از گرانترین هتل های دنیاست که هزینه یک شب اقامت درآن بین ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است.

 هتل مارینا بای سندز در میان هتل های سنگاپور بسیار پرطرفدار است و دارای 2560 اتاق است اتاق های این هتل دارای فضایی آرامش بخش و دنج می باشند. استفاده از رنگ های ملایم در طراحی اتاق ها و بهره مندی از وسایل لوکس و پنجره هایی قدی با نور مناسب، زیبایی اتاق ها را دو برابرکرده است. برای معلولین عزیز هم اتاق های خوب و مجهزی تدارک دیده شده که می توانند به راحتی اقامت خوبی در این اتاق ها داشته باشند. از هر قسمتی از هتل که استفاده نمی کنید حداقل از مرکز  تناسب اندام متفاوت این هتل استفاده کنید. سرویس خانه داری هتل نیز برای رفاه میهمانان فراهم شده است.

  امکانات هتل مارینا بای سندز سنگاپور :

هتل مطابق با نیاز های میهمانان و با شرایط سنی مختلف طراحی شده است. بخشی از این امکانات رفاهی و تفریحی شامل استخر روباز ویژه کودکان و بزرگسالان، سونا و جکوزی، ماساژ و درمان های زیبایی و آرامش بخش، مرکز سلامت و آب گرم، سالن بدنسازی مجهز، سرویس نگه داری از کودک، اتاق کابوکی، کازینو، خودپرداز، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته، سالن زیبایی و آرایشگاه، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . . می باشد. کافی شاپ، بار و 20 رستوران بین الملل، چینی، ژاپنی، اسپانیایی و خاور میانه در هتل مارینا بای سندز سنگاپور آماده پذیرایی از میهمانان بوده و در فضایی گرم و مجلل با مجموعه ای از بهترین خوراک ها، نوشیدنی ها و دسرها به ایشان خوش امد گفته و اقامتی به یاد ماندنی را برای گردشگران تور مالزی به ارمغان خواهد آورد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های سنگاپور

 
© 2018 , All Right Reserved