هتل لانگ بیچ گاردن پاتایا‬‎

پاتایا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لانگ بیچ گاردن  پاتایاLong Beach Garden Hotel & Spa ، یک دقیه با ساحل فاصله دارد. این هتل در ساحل ونگ امارت (Wong Amart) واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی سووارنابوهومی ( Suvarnabhum) یک ساعت می باشد. امکانات این هتل  استخر با آبشار، 5 رستوران و اینترنت بی سیم رایگان در لابی می باشد.

هتل لانگ بیچ در شمال شهر پاتایا و در 5 دقیقه ای مرکز شهر پاتایا قرار گرقته و تا فرودگاه بین المللی دون مونگ 2 ساعت فاصله دارد.

هر اتاق این هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون، یخچال و مینی بار، حمام شخصی با آب داغ و سرد می باشد.

در مرکز سلامت و آبگرم  این هتل ماساژ سنتی تایلندی برای میهمانان ارائه می شود.

در رستوران های این هتل غذا های اروپایی، ژاپنی و همچنین اسنک و انوع نوشیدنی ها سرو می شود.

مرکز تناسب اندام هتل لانگ بیچ گاردن پاتایا

این مرکز تناسب اندام دارای چشم انداز زیبایی از استخر و اقیانوس می باشد. این مکان کوچک تمام نیاز های شما را مبنی بر تمرین کردن در محیطی آرام و حرفه ای را فراهم می کند.

مرکز آبگرم هتل لانگ بیچ گاردن پاتایا

این مکان آرام با عطری خوشبو و آرامش بخش که باعث به ارامش رسیدن میهمانان می شود. هدف از ایجاد این آبگرم حس احیای سرزندگی درونی میهمانان می باشد.

رستوران های هتل لانگ بیچ گاردن پاتایا

رستوران اوشن تراس The Ocean Terrace، دارای فضایی ارام با چشم اندازی زیبا است که قلب و روح انسان را به آرامش می کشاند. این رستوران غذا های دریایی، اسنک و نوشیدنی های مخصوصی سرو می کند.

لانگ بیچ کافی شاپ Long Beach Coffee Shop، هر سه وعده غذایی را سرو می نماید میهمانان می توانند در هر زمانی به این کافه مراجعه نمایند، همچنین صبحانه های بی نظیر تایلندی، اروپایی و چینی را سرو می کند.

رستوران ژاپنی آکامون Akamon (Japanese Restaurant) ، غذا های ژاپنی را سرو می کند، سر آشپزان این رستوران هر فصل منو را تغییر می دهند. میهمان نوازی خوب و محیط آرامش بخش این رستوران ذهن میهمانان را به آرامش  می کشاند.

رستوران الفان لانگ The Elfen Lounge، نوشیدنی های مخصوص، چای، کافه، کیک، شیرنی، ساندویچ را با موسیقی زنده سرو می کند. این رستوران مکانی دنج و آرام برای صرف اسنک بوده و سرویس دهی با سرعت بالا در سرو نوشیدنی دارد.  دکور سالن الفان از فیل الهام گرفته شده است.

رستوران زست گارمنت Zest Garment، غذا هایی از سراسر جهان را به شیوه خود پخت کرده و سرو می نمایند. رستوران گارمنت دارای دو فضا سرپوشیده و باز می باشد.

امکانات محبوب این هتل

اینترنت بی سیم رایگان    پارکینگ رایگان   استخر روباز      مرکز تناسب اندام     اتاقغیر سیگاری ها    رستوران     کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پاتایا

 
© 2018 , All Right Reserved