هتل كروانسرای لارا آنتالیا

آنتالیا - لارا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کروانسرای لارا آنتالیا (Kervansaray Lara Hotel)، به اندازه ی 9 دقیقه پیاده روی از ساحل قرار گرفته است. این اقامتگاه ساحلی 5 ستاره ساختاری به شکل U و معماری پیچیده و مینیمالیستی دارد. تمامی اتاق های کروانسرای لارا مجهز به بالکنی با چشم انداز دریا ی مدیترانه و ساحل خصوصی 110 هزار متر مربعی ( حدودا ) هتل هستند. فاصله ی فرودگاه آنتالیا با هتل 10 کیلومتر است.

اتاق های هتل کروانسرای لارا دکوراسیونی مدرن دارند و نورگیر می باشند. یک صندلی راحتی چرمی و یک تلویزیون صفحه تخت داخل هر اتاق قرار گرفته اند. مینی بار داخل اتاق هر روز تمدید می شود.

اسکله ی خصوصی هتل کروانسرای لارا از ساحل هتل تا درون دریا ی مدیترانه امتداد پیدا کرده است. همچنین یک کافه ی ساحلی مسقف در کروانسرای لارا وجود دارد که مهمانان می توانند روی کاناپه هایش نوشیدنی صرف کنند و به استراحت بپردازند.

هتل کروانسرای لارا برای مهمانان کوچکش دنیایی ویژه شامل شهربازی، کلوب کودکان با برنامه های هیجان انگیز و استخری با چندین سرسره آبی پدید آورده است. استخر هایی مجزا نیز برای بزرگسالان وجود دارند.

علاوه بر انواع ورزش های آبی، هتل کروانسرای لارا برای مهمانانش زمین های فوتبال، تنیس و مینی گلف تدارک دیده است. همچنین، مهمانان می توانند در مرکز آبگرم، جکوزی، سونا و حمام ترکی هتل به استراحت بپردازند.

غذا خوری های سفارشی هتل کروانسرای لارا غذا های مدیترانه ای، لاتین و شرقی سرو می کنند. یک غذا خوری سلف سرویس نیز در هتل قرار گرفته است.

مرکز شهر آنتالیا در 12 کیلومتری هتل کروانسرای لارا قرار دارد. یک پارکینگ رایگان در مجموعه ی هتل وجود دارد.

با توجه به اهمیت سلامتی برای هتل کروانسرای لارا، پزشک (در ساعاتی مشخص از روز ) و پرستار و تکنسین های سلامتی (به صورت شبانه روزی ) در اختیار شما خواهند بود. لازم به ذکر است که تمامی خدمات پزشکی و پرستاری شامل اضافه بها می شوند.

 

 

سرگرمی در هتل کروانسرای لارا آنتالیا

برنامه های تفریحی، فعالیت های ورزشی، انواع ورزش های آبی، کلاس شیرجه در روز و نمایش ها و اجرا های موسیقی در طول شب، در هتل کروانسرای لارا برای شما تدارک دیده شده اند. لحظاتی بی نظیر در استخر تفریحی، استخر موج، پارک آبی، استخر کودکان و استخر سرپوشیده ی هتل انتظار شما و فرزندانتان را می کشند.

استخر کودکان، استخر های دارا ی سرسره، زمین های بازی، مینی کلوب، مینی شهربازی، مینی ترافیک پارک، سلف سرویس کودکان، سرگرمی ها و مینی دیسکو ی هتل کروانسرای لارا، دنیایی مختص کودکان را ایجاد کرده اند.

انواع فعالیت های ورزشی تدارک دیده شده توسط تیم ورزشی هتل کروانسرای لارا از جمله ورزش های صبحگاهی، استپ ایروبیک، والیبال آبی، بسکتبال، دارت، بوچیا، مینی گلف، ژیمناستیک آبی و واترپولو شما را در طول روز سرگرم خواهند نمود. زمان و مکان برگزاری نمایش های تفریحی، ورزش های روزانه و برنامه های کودکان بسته به شرایط جوی قابل تغییر هستند.

شب ها موسیقی و مهمانی، کمدی و درام و لحظاتی جادویی در هتل کروانسرای لارا انتظار شما را می کشند. نمایش های مضمون دار، نمایش های موزیکال، نمایش های رقص، مهمانی و موسیقی زنده برای شما لحظاتی فراموش نشدنی را رقم خواهند زد. مهمانی های شبانه ی ساحلی، کارائوکه در کافه ی ساحل و پخش فیلم در ساحل ( برخی از شب های هفته ) از دیگر برنامه های شبانه ی تدارک دیده شده توسط هتل کروانسرای لارا هستند.

لابی سفیر محیطی آرام دارد و یک کتابخانه ی مدرن در آن قرار گرفته است. دسترسی به اینترنت بی سیم در این لابی رایگان می باشد.

همچنین می توانید در اتاق تلویزیون، زمین تنیس، شهربازی، کافه اینترنت، فروشگاه ها، زمین بسکتبال و زمین مینی گلف کروانسرای لارا لحظاتی شاد را سپری کنید.

 

کلوب کودکان هتل کروانسرای لارا آنتالیا

در این کلوب، کودکان ملیت های مختلف دور هم جمع می شوند و از یکدیگر چیز های زیادی یاد می گیرند. مسابقات سرگرم کننده، برنامه های طراحی شده برای ارتقاء تصورات کودکان، نقاشی و بسیاری جزئیات دیگر همگی توسط تیم کلوب به این منظور تدارک دیده شده اند که فرزندان شما از تک تک لحظات کودکیشان لذت ببرند. هتل کروانسرای لارا این تعطیلات را برای عزیزان شما به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد. استفاده از مینی کلوب هتل کروانسرای لارا تنها برای کودکان بین 4 تا 12 سال امکان پذیر است. خدمات پرستاری از کودک در این کلوب ارائه نمی شود.

 

استخرها و ساحل هتل کروانسرای لارا آنتالیا

ساحل طلایی 170 متری هتل کروانسرای لارا که 2 اسکله دارد، شما را شیفته ی خود خواهد کرد. کافه ی ساحل در طول روز فست فود، نوشیدنی و خوراک های شرقی ارائه می دهد و و شب ها خوراکی های متنوع، موسیقی زنده، نمایش رقص و مهمانی باربیکیو ترتیب خواهد داد.

می توانید از استخر تفریحی، استخر موج، استخر پارک آبی، استخر روباز کودکان و استخر های سرپوشیده ی کودک و بزرگسال واقع در مرکز آبگرم هتل کروانسرای لارا نهایت استفاده را ببرید. صندلی های شیک حمام آفتاب، سایه بان، دوش و رختکن برای رفاه شما در نزدیکی استخر ها قرار داده شده اند.

مهمانانی که به دنبال استراحت در محیطی آرام هستند می توانند در استخر تفریحی هتل کروانسرای لارا وقت گذرانی کنند و در عین حال از تماشا ی باغ اطراف آن لذت ببرند؛ جهت برقراری سکوت، در نزدیکی استخر موسیقی و تفریحات آبی اجرا نمی شوند. همچنین مهمانان می توانند در این استخر حمام آفتاب بگیرند.

استخر موج هتل کروانسرای لارا که در ساعات مشخصی از روز باز است، باعث می شود احساس کنید در حال آب تنی در دریا هستید. استخر پارک آبی در ساعاتی مشخص سرویس دهی می کند و 3 سرسره ی آبی آن لذتی بی نظیر را برای کودکان و بزرگسالان به ارمغان خواهند آورد. در طول روز در استخر پارک آبی مسابقات و بازی های سرگرم کننده انجام می شوند. از کافه ویتامین هتل کروانسرای لارا یک نوشیدنی مغذی بگیرید و از صرف آن در جکوزی آب داغ لذت ببرید. 2 استخر کودکان به منظور اطمینان از امنیت فرزندان شما، در کنار استخر اصلی و استخر سرپوشیده ی هتل قرار داده شده اند تا شما بتوانید بر عزیزان کوچکتان نظارت داشته باشید.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل کروانسرای لارا آنتالیا

تمامی جزئیات مرکز آبگرم و سلامتی هتل کروانسرای لارا، حتی رنگ سنگ های به کار برده شده، به دقت انتخاب شده اند. بدنسازی، سالن زیبایی، سونا، سونا ی بخار، حمام زیبایی، جکوزی آب داغ، جکوزی آب سرد، رختکن زنانه و مردانه، حمام ترکی، سالن استراحت، کافه ویتامین، استخر سرپوشیده ی کودکان و استخر سرپوشیده ی منتهی به باغ از جمله ی تسهیلات این مرکز هستند که به شما اجازه می دهند به صورت همزمان در فضا ی روباز و سرپوشیده تفریح کنید. تمامی لوازم و خدمات لازم برای تامین آرامش شما، در اتاق های ماساژ هتل کروانسرای لارا فراهم شده اند. تجهیزات مدرن بدنسازی و مربیان حرفه ای این مکان به شما کمک می کنند تناسب اندام خود را حفظ کنید. همراه داشتن لباس های ورزشی و کفش های تمرینی برای ورود به بدنسازی الزامی هستند. معماری بی همتا، محیط آرامش بخش و ماساژ کف حمام ترکی هتل کروانسرای لارا شما را به سفری در دوران عثمانی خواهند برد.

 

غذا خوری در هتل کروانسرای لارا آنتالیا

سرویس اولترا آل اینکلوسیو هتل کروانسرای لارا، لذیذ ترین غذا های بین المللی را برای شما تدارک دیده است. علاوه بر رستوران اصلی که غذا هایی متناسب با تمامی سلیقه ها ارائه می دهد، رستوران های سفارشی مدیترانه ای، لاتین و خاور دور منو هایی از غذا های متنوع فرهنگ های مختلف را برای شما آماده کرده اند. کافه های کروانسرای لارا نوشیدنی های با کیفیت و میانوعده های خوش طعم را در فضا های روباز و سرپوشیده سرو می کنند.

رستوران آکوامارین: این رستوران که رستوران اصلی هتل کروانسرای لارا است، لذیذترین خوراک های بین المللی را برای صبحانه، صبحانه ی دیر هنگام، نهار، شام و شام دیر هنگام در محیطی آرامش بخش به همراه موسیقی ارائه می دهد. منو ی رژیمی و سلف سرویس کودکان نیز در رستوران اصلی وجود دارند. اجرا ی زنده ی پیانو در آکوامارین به شام شما لذت دیگری می بخشد.

رستوران لاتین اوپال ( سفارشی ): معماری خاص و غذا های متنوع لاتین اوپال شما را شگفت زده خواهند کرد. شب های لاتین این رستوران به همراه نمایش های رنگارنگ، موسیقی و سرویس صمیمانه اش به خاطره ای استثنائی برای شما بدل خواهند شد.

رستوران خاور دور کورال ( سفارشی ): در این رستوران ترکیبی از غذا های خاور دور و مهمان نوازی را با سرویسی فوق العاده تجربه خواهید کرد.

رستوران مدیترانه ای فلورایت ( سفارشی ): بعد از ظهر مدیترانه ای فوق العاده، هیجان، سرگرمی، موسیقی و سرویسی با کیفیت در فلورایت انتظار شما را می کشند.

خیمه ی یوروک: انواع پنکیک های ترکی ( گزلمه ) و دوغ، در میان باغ ویژه ی کافه آکوا در مجاورت استخر، سرو می شوند. تابستان ها زیر سایه ی خنک خیمه به استراحت بپردازید. این خیمه تنها در فصل تابستان سرویس دهی می کند.

کافه ی رستوران: اگر هنگام صرف غذا در رستوران اصلی هتل کروانسرای لارا تمایل به صرف نوشیدنی داشته باشید، پرسنل رستوران از این کافه برای شما نوشیدنی سرو خواهند کرد.

کافه ی لابی: کافه ی شبانه روزی لابی هتل کروانسرای لارا هر شب با نمایشی از رقص نور و آب، برای مهمانانش محیطی زیبا تدارک دیده است. دکوراسیون زیبا و محیط آرامش بخش کافه باعث می شوند متوجه گذر زمان نشوید. این کافه نوشیدنی، و قهوه و کیک عصرانه سرو می کند و محیطی مناسب برای وقت گذرانی با دوستان و عزیزانتان است.

کافه پَنتری: این کافه ی سرپوشیده معماری زیبایی دارد و تنها مکان در هتل کروانسرای لارا است که استعمال دخانیات در آن مجاز می باشد. کافه ی پنتری توسط باغ احاطه شده و با وجود سرپوشیده بودن، به دلیل شیشه ای بودن دیوار هایش شبیه به مکانی روباز است.

کافه آکوا: کافه آکوا در مجاورت استخر و درون طبیعت قرار دارد و یکی از زیبا ترین مکان های هتل کروانسرای لارا به شمار می رود. این کافه مکانی ایده آل جهت صرف نوشیدنی خنک هنگام تفریح و آفتاب گرفتن می باشد. این کافه تنها در فصل تابستان باز است.

کافه ی ساحل: ساحل هتل کروانسرای لارا بهترین مکان برای مهمانانی است که ترجیح می دهند در ساحل حمام آفتاب گرفته و در برنامه های ساحلی شرکت کنند. کافه ی ساحل با طراحی مدرن و کاناپه های راحت خود، بهترین مکان برای تماشا ی طلوع و غروب خورشید هنگام صرف انواع نوشیدنی، فست فود و بستنی است. این کافه تا نیمه شب سرویس دهی می کند و می توانید از اجرا ی موسیقی زنده و سرویس کوکتل های رنگارنگ آن ( برخی از شب های هفته ) بهره ببرید. کافه ی ساحل تنها در فصل تابستان باز می باشد.

کافه آگات: این کافه مکانی مناسب برای گپ و گفت های دوستانه هنگام صرف نوشیدنی ها و کوکتل های متنوع است. در تراس آگات به تماشا ی دریای زیبا ی مدیترانه بنشینید. در فصل زمستان در برخی از روز های هفته اجرا ی موسیقی زنده از برنامه های کافه می باشد.

کافه ویتامین: هنگام آب تنی در استخر سرپوشیده با دوستان یا خانواده تان، از صرف آبمیوه های تازه و نوشیدنی های گرم و خنک کافه ویتامین لذت ببرید. آبمیوه های تازه ی این کافه شامل اضافه بها می شوند.

کافه ی شبانه: این کافه ی لوکس در طبقه ی پایینی ساخنمان اصلی هتل کروانسرای لارا قرار دارد و با نمایش های شبانه، پایکوبی و موسیقی شما را سرگرم خواهد کرد. کافه ی شبانه تنها در فصل زمستان ارائه ی خدمات می کند. 

کافه ی روباز: در کافه ی روباز شب های مدیترانه ای را تجربه کنید و از مهمانی ها و نوشیدنی های آن نهایت لذت را ببرید. در این کافه متوجه گذر زمان نخواهید شد. کافه ی روباز تنها در فصل تابستان ارائه ی خدمات می کند.

 

تعداد اتاق ها: 579

محبوب ترین امکانات هتل:

حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / اینترنت بی سیم رایگان / رستوران / مرکز آبگرم و سلامتی / استخر سرپوشیده

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard room side sea view

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Standard room sea view

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Suite room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family room

تعداد

18

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved