هتل شرایتون ریزورت سامویی

ساموئی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل شرایتون ریزورت سامویی Sheraton Samui Resort، اقامتگاه تپه ای مدیترانه‌ای است که در ساحل چاونگ واقع شده است. از امکانات هتل می‌توان به استخر شنا در ساحل، استخر آب شور در باغ، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس و روش‌های درمانی در مرکز آبگرم گلو اشاره نمود.

هتل شرایتون دارای اینترنت ‌بی‌سیم رایگان و لابی لانگ است.

فاصله هتل تا مراکز خرید و سرگرم ی3 کیلومتر و تا فرودگاه اموئی 15 دقیقه است. سرویس رفت و آمد فرودگاهی با هزینه اضافی در این هتل برای میهمانان وجود دارد.

اتاق های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، یخچال، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام‌های بزرگ با وان و دوش آب جدا، دمپای و رب دشامبر با جنس پنبه‌ای می‌باشند.

4 رستوران و کافه هتل انواع غاهای محلی و بین المللی را برای میهمانان سرو می‌کنند. رستوران کوکو در باغ کنار استخر واقع شده و دارای تراس می‌باشد. رستوران لانگ تالای نیز به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی به میهمانان می‌باشد. در کافه‌های هتل انواع نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود.

مرکز آبگرم هتل شرایتون ریزورت سامویی

در این مرکز آبگرم انواع ماساژهای متنوع و روش‌های درمانی برای میهمانان ارائه می‌شود. میهمانان قادر خواهند بودزمان مفرحی را در این مرکز آبگرم به دور از تنش های روزانه تجربه نمایند.

رستوران‌های هتل شرایتون ریزورت سامویی

رستوران لانگ تالای Long Talay

لانگ تالای غذاهای تازه‌ی دریایی را درفضایی شیک برای میهمانان سرو می‌نماید.

رستوران کوکو اسپایس Coco Spice

صبحانه‌های خوش‌طعمی را با نان‌های تازه‌ای که پخت می‌کند را برای میهمانان سرو می‌نماید.

از دیگر رستوران‌ها و کافه‌های هتل می‌توان به کافه بلو مانکی (Blue Monkey)، کافه لابی لانگ (Lobby Lounge)، رستوران پیرد(Paired) و کافه هپی آر (Happy Hour) اشاره نمود که انواع غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می کنند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی‌سیم رایگان    ساحل     اتاق‌های خانوادگی   استخرروباز    سرویس رفت و آمد فرودگاهی   کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ساموئی

 
© 2018 , All Right Reserved