هتل سیگنیچر این دبی

دبی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سیگنیچر این دبی (Signature INN Deira)، در مرکز دیره واقع شده و فقط 5 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. این هتل استخر روباز، رستوران بر روی پشت بام و چشم انداز زیبا از شهر را برای میهمانان فراهم کرده است.

اتاق ها با کف پوش پارکت و با رنگ ها طبیعی تزیین شده اند. تمامی اتاق ها امکاناتی از قبیل سالن استراحت، تلویزیون LCD با کانال های متنوع، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی خصوصی و سشوار را دارند.

این هتل هر صبح صبحانه همراه با قهوه تازه را برای میهمانان سرو می نماید. در این هتل یک رستوران هندی وجود دارد که غذا های خوش طعم هندی را سرو می کند. میهمانان می توانند زمان خوبی در کلوب شبانه سپری کنند.

مساعدت های توری در این هتل اطلاعاتی از مناطق گردشگری را همراه با ماشین های کرایه ای به میهمانان ارائه می کنند.

این هتل 550 متر با ایستگاه مترو الریگا، 20 دقیقه با مرکز تجاری فاصله دارد. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در این هتل برای میهمانان فراهم شده است.

 

مرکز ابگرم هتل سیگنیچر این

این مرکز ابگرم امکاناتی از قبیل ماساژهای متنوع، روش های درمانی متفاوت، جوانسازی، فیشال، مانیکور و ماساژ تایلندی را برای میهمانان ارائه می کند. میهمانان می توانند زمان پر از آرامشی را در این مرکز تناسب اندام تجربه نمایند.

استخر رو باز  هتل سیگنیچر این

استخر روباز این هتل دارای چشم انداز زیبایی از جزیره پالم بوده و برای میهمانان نوشیدنی های متنوعی سرو می شود. میهمانان می توانند زمان خوبی را در این مکان تجربه نمایند.

مرکز تناسب اندام هتل سیگنیچر این

این مرکز تناسب اندام مجهز به تمامی دستگاه های لازم می باشد، در این باشگاه سونا و اتاق بخار نیز برای میهمانان فراهم شده است. میهمانان هم می توانند در این مکان هم به ورزش کردن پرداخته و هم به آرامش برسند.

 

رستوران های هتل سیگنیچر این

رستوران وراندا  VERANDA

رستوران وراندا غذا های شرقی و مدیترانه ای خوش طعمی را سرو می کند. رستوران وراندا به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی به میهمانان می باشد.

رستوران بیز  BEEZ

رستوران بیز غذا های محلی روسی را با انواع نوشیدنی ها سرو می نماید. در این رستوران گروه موسیقی از ساعت 23 تا 3 صبح موسیقی زنده برگزار می کنند.

رستوران مارایا MARAYA

رستوران مارایا غذا های محلی عربی را در محیطی سنتی سرو کرده و سرگرمی هایی را به میهمانان پیشنهاد می دهد که، میهمانان علاوه بر صرف نهار خوش طعم زمان خوب و مفرحی را در این رستوران تجربه کنند.

رستوران ترندز TRENDZ

دارای چشم انداز زیبا و حیرت انگیز بوده، و نوشیدنی ها و غذا های متنوعی را سرو می کند.  

رستوران جوکر JOKER

نوشیدنی های متنوع و غذا های بین المللی را سرو کرده و محل مناسبی برای گذران وقت است.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان / سرویس رفت و آمد فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / پارکینگ رایگان / رستوران / منوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / کافه     

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved