هتل سیام بی شور پاتایا

پاتایا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سیام بی شور (Siam Bayshore Resort): این هتل تا ساحل به اندازه 1 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هتل دارای 2 استخر روباز و 8 مکان مختلف برای غذاخوردن می باشد. هتل سیام بی شور در کنار خیابان معروف Walking واقع شده است و شامل اتاق های بزرگ با منظره باغ با تراس اختصاصی می باشد. هتل در منطقه Pattaya’s Cholburi و در فاصله 500 متری از معبد Khao Phra Bat Temple واقع شده است.

مبلمان اتاق های از جنس چوب حصیری، بامبو یا ساج می باشند. تلویزیون، چای ساز، مینی بار و حمام اختصاصی با وان و سشوار از امکانات اتاق های هتل می باشد.

رستوران Sunrise Sunset هتل به صورت 24 ساعته غذاهای بین المللی و صبحانه به صورت بوفه سرو می کند. گزینه های دیگر برای غذا شامل رستوران تایلندی Siam Elephant Thai ، رستوران چینی و غذاهای دریایی Bali-Hai و رستوران غذای دریایی BBQ Terrace می باشد. همچنین انواع نوشیدنی در 4 کافه هتل موجود می باشد.

آبگرم Lotus هتل خدمات لوکس آبگرم را در میان باغ های گرمسیری ارائه می دهد. همچنین مهمانان می توانند در آبگرم روباز هتل استراحت کنند یا در سالن بدنسازی هتل به ورزش بپردازند.  

طبق بررسی ها این هتل از نظر مهمانان محبوب ترین قسمت پاتایا جنوبی می باشد. این هتل در یکی از تراز اول ترین مکان های پاتایا جنوبی (Pattaya) می باشد و مسافرین در مقایسه با دیگر هتل های این محله و مبلغ پرداختی از انتخاب خود راضی تر بوده اند.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 07:00
map
نام اتاق

Tropical Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Tropical Deluxe pool view Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Eecutive Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room with Ocean View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پاتایا

 
© 2018 , All Right Reserved