هتل سنتارا گرند سنترال ورد بانکوک

بانکوک - پراتونام
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سنتارا گرند سنترال ورد بانکوک Centara Grand at CentralWorld این هتل 26 طبقه ای  با 5 ستاره در خیابان پاثوموان Pathumwan قرار گرفته است و 10 دقیقه با ایستگاه مونوریل چیدلوم Chidlom BTS فاصله دارد. این هتل لوکس با دکوراسیون تایلندی ، استخر روباز ، 9 سالن پذیرایی مختلف و اینترنت رایگان در خدمت مسافرین عزیز می باشد. هتل سنتارا گرند بانکوک فقط 1 کیلومتر تا مرکز خرید ام بی کی MBK و سیام پاراگون Siam Paragon فاصله دارد و از فرودگاه بین المللی سوارنابومی Suvarnabhumi هم فقط به اندازه 23 کیلومتر دور است. در صورتی که ماشین اجاره کرده اید و یا میهمانتان با ماشین به این هتل امده اند، نگران نباشید هتل سنتارا گرند سنترال ورلد Centara Grand At Central World Hotel ، به صورت رایگان یک پارکینگ امن در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکانات و خدمات هتل :

رنگ اتاق های هتل سنتارا گراند سنترال ورلد آرام و روشن است، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی، وان حمام و وسایل حمام مخصوص برای هر فرد در هراتاق قرار گرفته است.
سالن اسپای این هتل برنده جایزه سنواری Cenvaree بهترین سالن اسپا شده است و در فضاهای خصوصی خدمات ماساژ را به مسافرین ارائه می‌دهد، همچنین یک استخر آب‌گرم مخصوص نیز در نظر گرفته شده است. اگر عاشق بازی تنیس هستید، حتما ساعاتی را در زمین تنیس هتل سنتارا گراند بانکوک بازی کنید. البته سالن بدنسازی نیز بصورت جداگانه وجود دارد. 
 رستوران هتل :

در رستوران پنجاه و پنج Fifty Five و همینطور بار رد اسکای Red Sky شما می توانید از چشم‌انداز زیبای شهر بانکوک لذت ببرید. از رستوران های دیگر هتل سنتارا گرند نیز می‌توان به رستوران ژاپنی جینجر Ginger Japanese، رستوران بین المللی و همینطور کافه زینگ Zing Café اشاره کرد. شما می‌توانید در کافه و بارهای این هتل زیبا انواع نوشیدنی گرم و سرد و آبمیوه های تازه را نوش جان کنید.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved