هتل سان آیلند بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سان آیلند (Sun Island): این هتل به طور پیاده 6 دقیقه از ساحل و 5 دقیقه از ساحل کوتا (Kuta Beach) فاصله دارد. هتل 4 ستاره سان آیلند اتاق های Balinese به سبک معاصر با بالکن اختصاصی به شما پیشنهاد می دهد. خدمات نظافت اتاق ها بصورت 24 ساعته، یک استخر روباز، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در تمام قسمت های هتل از جمله ویژگی های این هتل می باشد.

این هتل فقط 600 متر از ساحل Tuban، 5 دقیقه به صورت پیاده تا مرکز خرید دیسکاوری (Discovery Mall) و بازار سنتی هنری (Traditional Art Market) فاصله دارد.     

تمام اتاق  های هتل به زیبایی طراحی شده و شامل یک تلویزیون تخت (فلت)، مینی بار، چای ساز و گاو صندوق می باشد. اتاق ها شامل سرویس خصوصی حمام و سشوار و دوش و لوازم آرایشی بهداشتی می باشد.

مهمانان هتل می توانند برای برنامه ریزی ورزش های آبی یا تور یک روزه گشت محلی از کارکنان بخش تور کمک بگیرند. خدمات خشکشویی و سرویس حمل و نقل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی در این هتل انجام می گیرد.

رستوران هتل با منو متنوعی از غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مسافرین می باشد. این هتل یکی از تراز اول ترین مکان های کوتا (Kuta) می باشد و مسافرین در مقایسه با دیگر هتل های این محله و مبلغ پرداختی از انتخاب خود خوشحال تر می شوند.

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room Pool View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved