هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

آنتالیا - کمر
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا (Royal Towers Resort) ، با قرار گرفتن در میان آنتالیا و کمر، موقعیت مکانی ایده آلی دارد. این هتل 5 ستاره تقریبا 150 متر با دریا فاصله دارد. می توانید از هتل رویال تاورز ریزورت سری به آنتالیا بزنید و در مورد تاریخچه ی غنی آن آگاهی پیدا کنید یا یک روز را در منطقه ی ساحلی و زیبا ی کمر بگذرانید.

اتاق های هتل رویال تاورز ریزورت شامل تهویه هوا ی مطبوع، مینی بار، تلویزیون LCD، تلفن، میز و بالکن می شوند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق مجهز به سشوار، وان یا دوش می باشد.

می توانید به همراه خانواده ی خود در یک استخر سرپوشیده، 2 استخر روباز به همراه سرسره و استخر کودکان هتل رویال تاورز ریزورت اوقات خوشی را سپری کنید. ساحل خصوصی هتل مجهز به تخت حمام آفتاب و سایه بان می باشد. پس از ورزش در بدنسازی، به مرکز آبگرم که شامل سونا، حمام ترکی و سونا ی بخار است، سری بزنید. مهمانان کوچک هتل رویال تاورز ریزورت می توانند در مینی کلوب سرگرم شوند.

رستوران هتل رویال تاورز ریزورت صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. می توانید در 3 کافه ی هتل از صرف نوشیدنی لذت ببرید.

کانتر پذیرش هتل رویال تاورز ریزورت به صورت 24 ساعته سرویس دهی می کند. دسترسی به اینترنت بی سیم در لابی هتل رایگان است. پارکینگ رایگان در هتل رویال تاورز ریزورت موجود است.

تفرجگاه ساحلی کمر در 6/7 کیلومتری هتل رویال تاورز ریزورت قرار دارد.

 

سرگرمی در هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

هتل رویال تاورز ریزورت مجموعه ی گسترده ای از فعالیت ها و برنامه های تفریحی را برای مهمانان عزیز و خانواده شان تدارک دیده است. هنگامی که فرزندانتان در مینی کلوب هتل در حال تفریح و پیدا کردن دوست های جدید هستند، از شنا در استخر روباز هتل رویال تاورز ریزورت لذت ببرید یا در یکی از تخت های حمام آفتاب به استراحت بپردازید. پرسنل با تجربه ی تیم سرگرمی هتل رویال تاورز ریزورت با بازی ها و فعالیت های ورزشی در طول روز و نمایش ها و اجرا های زیبا ( در تئاتر هتل ) در طول شب ، شما را سرگرم خواهند کرد. ورزش صبحگاهی، شب های ترکی، والیبال، موسیقی زنده، دارت، مسابقات، واترپولو، نمایش های رقص، ژیمناستیک آبی، بازی های استخری و کافه ی شبانه، از دیگر برنامه هایی هستند که تیم سرگرمی هتل رویال تاورز ریزورت برای هر چه بهتر کردن تعطیلات شما آماده کرده است.

 

مرکز آبگرم هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

در مرکز آبگرم هتل رویال تاورز ریزورت، آرامشی بی نظیر را تجربه کنید. با ورزش در بدنسازی مجهز هتل استرس های خود را از بین ببرید، در حمام ترکی یا سونا ی بزرگ مرکز آبگرم به تمدد اعصاب بپردازید و پس از آن ماساژی آرامش بخش دریافت کنید. خود را به دستان پرسنل خونگرم و حرفه ای هتل رویال تاورز ریزورت بسپارید.

 

غذا خوری در هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

از محیط صمیمانه و گرم رستوران اصلی هتل رویال تاورز ریزورت لذت ببرید. می توانید غذا ی خود را روی تراس بزرگ هتل در هوا ی آزاد میل نمایید. صبحانه، نهار و شام به صورت سلف سرویس های متنوع ارائه می شوند. سر آشپز های هتل رویال تاورز ریزورت بهترین غذا های محلی و بین المللی را برای شما آماده می کنند.

 

تعداد اتاق ها: 175

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved