هتل رادیسون بلو پلازا بانکوک

بانکوک
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رادیسون بلو پلازا بانکوک Radisson Blu Plaza Bangkok، دارای دسترسی آسان به کل شهر می‌باشد. این هتل در 200 متری ایستگاه مترو سوخومیت و ایستگاه مترو آسوکه قرار دارد. از امکانات هتل می‌توان به استخرروباز، رستوران با سرو غذاهای محلی و بین المللی، اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی نقاط هتل و پارکینگ عمومی رایگان در هتل اشاره نمود.

این هتل در نزدیکی کافه‌های شبانه شهر واقع شده و فاصله آن تا پاتونگ 3/6 کیلومتر، تا خیابان خاوسان 7/7 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سوورننا بوهمی 21 کیلومتر می‌باشد.

تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن، جعبه سپرده امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی با وان حمام و دوش آب گرم، سشوار، رب دشامبر و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشند.

در رستوران‌های مدرن با طراحی غربی این هتل انواع غذاهای شرقی و غربی برای میهمانان سرو می‌شود. رستوران آتیکو در طبقه 28 هتل رادیسون واقع شده و با چشم انداز حیرت انگیز و سرو غذاهای محلی و ایتالیایی پذیرای میهمانان می‌باشد. در رستوران چاینیز تیبل غذاهای چینی نیز برای میهمانان سرو می‌شود.  

پذیرش 24 ساعته، جامه دان، اتاق جلسات، پارکینگ، خدمات شست و شو و محافظت از کودکان جز دیگر خدمات هتل می‌باشند.

اتاق جلسه هتل رادیسون بلو پلازا بانکوک

در طبقه چهارم هتل واقع شده و دارای مساحتی برابر با 420 متر مربع می‌باشد. گنجایش این اتاق 400 نفر است. میهمانان می‌توانند جلسات حرفه‌ای را در این هتل برگزار نمایند.

رستوران های هتل رادیسون بلو پلازا بانکوک

رستوران آتیکو ATTICO

در طبقه 28 هتل واقع شده است و با چشم انداز زیبا پذیرای میهمانان می‌باشد. میهمانان می‌توانند طعم‌های ایتالیایی را در قلب بانکوک بچشند.

رستوران چینا تیبل CHINA TABLE

در این رستوران چینی غذاهای محلی چین در فضایی که به صورت سنتی و مدرن چینی طراحی شده است برای میهمانان سرو می‌شود.

رستوران تونتی سون بیتس برازیر TWENTY-SEVEN BITES BRASSERIE

در تونتی سون صبحانه‌های خوش طعمی سرو می‌شود که میهمانان می‌توانند روز خود را در این رستوران آغاز نمایند.

کافه بروسکی BREWSKI

با سرو نوشیدنی‌های مخصوص، چشم انداز زیبا و موسیقی پذیرای میهمانان می‌باشد. میهمانان زمان مفرحی را در این رستوران تجربه خواهند کرد.  

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان   استخر روباز   ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق های هتل    پارکینگ رایگان    رستوران   کافه  

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

SATNDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved