هتل دیاموند بیچ آنتالیا

آنتالیا
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل دیاموند بیچ آنتالیا، Diamond Beach Hotel & Spa، به اندازه ی 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در ساحل دریای مدیترانه می باشد. 2 استخر روباز، سرسره های آبی، مرکز آبگرم و اتاق های مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، از جمله ی تسهیلات هتل دیاموند بیچ به شمار می روند.

اتاق های هتل دیاموند بیچ نورگیر بوده و کفپوش پارکت دارند. تمامی اتاق ها شامل تلویزیون، مینی بار و بالکن می شوند.

1 رستوران سلف سرویس با غذا های بین المللی، 2 رستوران سفارشی با غذا های عثمانی و مدیترانه ای، یک قنادی و یک کافی شاپ، در هتل دیاموند بیچ قرار گرفته اند. کافه ی لابی، کافه ی استخر و کافه ی میانوعده، انواع نوشیدنی ها و میانوعده ها را سرو می کنند.

مرکز آبگرم هتل دیاموند بیچ مجهز به سونا و حمام ترکی می باشد. به باشگاه ورزشی هتل سری بزنید، از بازی تنیس لذت ببرید یا با دریافت ماساژی آرامش بخش به تمدد اعصاب بپردازید. تیم سرگرمی هتل دیاموند بیچ هر روز فعالیت ها و نمایش های مختلفی را برای مهمانان ترتیب می دهد.

مرکز شهر ماناوگات (Manavgat) به اندازه ی 17 کیلومتر و فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر از هتل دیاموند بیچ فاصله دارند.

 

سرگرمی در هتل دیاموند بیچ آنتالیا

با فعالیت های سرگرم کننده ی روزانه و شبانه ی متنوعی که هتل دیاموند بیچ برای شما تدارک دیده است، تعطیلاتی فراموش نشدنی را تجربه کنید. از بازی های استخری، مسابقات و فعالیت های ورزشی لذت ببرید و در تئاتر، نمایش ها و بازی های صورت گرفته در آمفی تئاتر هتل دیاموند بیچ مشارکت داشته باشید. فضا ی جادویی کافه ی شبانه و موسیقی شاد، شب های شما در هتل دیاموند بیچ را رویایی خواهند کرد.

انواع برنامه ها مانند بازی های استخری، ژیمناستیک آبی، ورزش های آبی موتوری و بسیاری گزینه های دیگر، در ساحل خصوصی و استخر های هتل دیاموند بیچ انتظار شما را می کشند. در استخر اصلی، استخر کودکان، استخر سرپوشیده، استخر استراحت و استخر سرسره، اوقات خوشی را سپری کنید. مهمانی های مختلفی با موضوع ها و مضامین متنوع در هتل دیاموند بیچ برگزار می شوند که لحظاتی لذت بخش را برای مهمانان و خانواده ی آن ها رقم می زنند.

 

مرکز آبگرم هتل دیاموند بیچ آنتالیا

به کمک مرکز آبگرم هتل دیاموند بیچ، به جسم و روح خود آرامش و توجهی بی نظیر اهدا کنید و از استرس های خود رها شوید. حمام ترکی، سونا، جکوزی و استخر سرپوشیده ی گرمایشی، بخش های این مرکز را تشکیل داده اند. با خدمات مراقبتی پوست و بدن ارائه شده در مرکز آبگرم هتل دیاموند بیچ، احساس سبکی، تمیزی و آرامش خواهید کرد. در فصل زمستان، شنا در استخر (گرمایشی) سرپوشیده ی هتل، لذتی دو چندان دارد.

 

غذا خوری در هتل دیاموند بیچ آنتالیا

غذا های لذیذ رستوران های هتل دیاموند بیچ، توسط سر آشپزان خبره آماده می شوند. روز خود را با صبحانه و برانچ سلف سرویس رستوران اصلی هتل آغاز کنید. از میوه و شیرینی گرفته تا صبحانه و کیک، تنوع گزینه های غذا خوری در هتل دیاموند بیچ بسیار بالا است. علاوه بر صبحانه و برانچ می توانید از نهار، میانوعده، چای، قهوه، کیک و پنکیک های لذیذ هتل دیاموند بیچ لذت ببرید. یک بوفه ی شبانه نیز در هتل ارائه می شود.

پس از صرف شامی لذیذ - از پاستا و غذا های دریایی گرفته تا سالاد و سوپ - برای صرف نوشیدنی و وقت گذرانی با عزیزانتان سری به کافه های هتل دیاموند بیچ بزنید.

 

تعداد اتاق ها: 288

محبوب ترین امکانات هتل:

ساحل / اینترنت بی سیم رایگان / اتاق های خانوادگی / رستوران / مرکز آبگرم و سلامتی/ استخر روباز

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved