هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند دبی

دبی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل دابل تری بای هیلتون ریزورت اند اسپا مرجان آیلند دبی (DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island) در جزیره ی مرجان واقع شده و در نزدیکی منطقه الحمرا از راس الخیمه قرار گرفته است. این هتل ارائه دهنده ی ساحل شنی خصوصی 450 متری، و ویلاهای مجهز به بالکن های مبله و چشم انداز خلیج همیشه فارس می باشد. اینترنت رایگان در مناطق عمومی رایگان می باشد.

همه ی اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی و یک فضای نشیمن می باشند. برخی از اتاق ها دارای تخت خواب مبل شو نیز هستند. سرویس بهداشتی مجهز به دوش، حمام و لوازم بهداشتی رایگان می باشد.

مهمانان می توانند از 12 رستوران و کافه ی داخلی شامل یک سالن رستوران تمام روز، 4 رستوران اختصاصی، کافه ی روی بام، کافه و لانج استخری، لذت ببرند. باشگاه کودکان به تازگی بازسازی شده و دارای یک محوطه ی اختصاصی برای بازی و یک زمین بازی روباز می باشد. علاوه بر این ها یک منطقه کشتی دزدان دریایی با تعداد زیادی سرسره برای شادی کل خانواده موجود می باشد.

هتل دابل تری بای هیلتون ارائه دهنده ی مرکز تناسب اندام و 7 استخر مجهز به کنترل دما شامل 2 استخر کودک می باشد. برای آرامش و استراحت دو مرکز آبگرم مجهز به سونا، جکوزی و انواع خدمات، شامل آبگرم مخصوص بانوان با یک استخر سرپوشیده، سالن ریلکسیشن، سالن آرایش مو و کافه موجود می باشند.

هتل ارائه دهنده ی یک سالن ضیافت به نام یاسمین با ظرفیت 350 مهمان می باشد. سالن یاسمین می تواند به 3 اتاق جلسه ی جدا (با توجه به اندازه) برای رویداد های مختلف تقسیم شود. علاوه بر این سه اتاق جداگانه یک اتاق اجرایی نیز وجود دارد.

فرودگاه راس الخیمه با اتومبیل، 25 دقیقه تا هتل دابل تری بای هیلتون ریزورت اند اسپا مرجان آیلند فاصله دارد. مهمانان می توانند از مرکز خرید الحمرا و ویلج الحمرا که تا هتل تنها 5 دقیقه رانندگی دارد، به خرید بپردازند.

 

مرکز آبگرم هتل دابل تری بای هیلتون ریزورت اند اسپا مرجان آیلند

اِفوریا اسپا (eforea) : هتل دابل تری بای هیلتون ارائه کننده ی مرکز آبگرم منحصر به فرد با طراحی فوق العاده و خدمات درمانی می باشد. برای خدمات پوستی و دور شدن از استرس، از درمان های هدفمند، قوی و مجهز بهره مند شوید.

لوکال اکسکلوسیو (Local Exclusives) : در فضایی محلی از خدمات لوکس و منحصر به فرد نظیر لایه برداری سنتی، ماسک گل، اسکراب غلات، آبرسانی به پوست، مراسم حمام ترکی که در آن ماساژ فوم لوکس با روغن زیتون سیاه ارائه می شود، ویچی شاور (دوش گرفتن به صورت خوابیده)، درمان با روغن معطر و... لذت ببرید.

خدمات مربوط به آقایان: آبگرم در هتل دابل تری بای هیلتون دارای گزینه های طراحی شده مخصوص آقایان می باشد. از خدمات آنتی اکسیدان مربوط به پاک کننده صورت، جوان سازی و... بهره مند شوید. سم زدایی و پاکسازی کامل شامل ماساژ پای بامبو، و ماسک گل برای ایجاد پوستی نرم تر و جوان تر موجود می باشد. ماساژ های دیپ تیشو ، کششی و تسکین دهنده باعث کاهش تنش های بدن، از بین بردن گره های عضلانی و بهبود گردش خون می شود.

 

رستوران های هتل دابل تری بای هیلتون ریزورت اند اسپا مرجان آیلند

ال مرجان (Al Marjan): المرجان رستوران تمام روز هتل می باشد که ارائه دهنده ی تمامی گزینه های غذا در سراسر جهان و یا غذاهای محلی در بوفه ای بین المللی می باشد.

بورد واک (Boardwalk): این رستوران ارائه کننده ی غذاهای سبک، انواع ساندویچ و اسنک، در محیطی دنج با موسیقی می باشد.

براسری (Brasserie): یک رستوران مناسب برای مهمانان داخل و یا خارج هتل است و ارائه دهنده ی منوی گسترده ای از غذاهای کلاسیک اروپایی، میکس های خلاقانه، غذاهای خانگی و انواع نوشیدنی و قهوه می باشد.

کافه ی روی بام شوفی (ShoFee): با چشم اندازی از خلیج فارس از طبقه ی نهم و فضایی مطبوع، ارائه کننده ی قلیان و انواع میان وعده می باشد.

رستوران آنچور (Anchor): آنچور یک رستوران و کافه ی دریایی برای استراحت و آرامش با نوشیدنی های سرد، بازی دارت و استخر می باشد.

لابی لانج (Lobby Lounge): بخش جدایی ناپذیر از لابی، با یک فضای گرم و زیبا دارای تنقلات، قهوه، چای و نوشیدنی های دیگر می باشد.

وسپا (Vespa): رستوران ایتالیایی، فضایی شاد، دوستانه و خانوادگی می باشد. همیشه از مواد اولیه تازه و خوشمزه استفاده می شود و غذاها با عشق و علاقه مانند یک مادر برایتان تهیه می شود.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved