هتل جی دبلیو ماریوت پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل جی دبلیو ماریوت پوکت JW Marriott Phuket Resort & Spa، دارای منظره زیبا با دسترسی مستقیم به ساحل پریستین می باشد. از امکانات این هتل می توان به 3 استخر روباز، 11 رستوران و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت 17 کیلومتر می باشد. سرویس رفت و آمد برای ساحل و شهر پوکت با هزینه اضافی برای میهمانان فراهم می شود.

اتاق های این هتل دارای بالکن های خصوصی و یا تراس های با چشم انداز زیبا از باغ، استخر و یا اقیانوس می باشند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی، دستگاه پخش کننده دی وی دی، مینی بار و چای/قهوه ساز می باشد. برای راحتی میهمانان روم سرویس 24 ساعته نیز در هتل وجود دارد.

میهمانان می توانند از سرگرمی های متنوع موجود در این هتل که شامل یوگا، کلاس های آشپزی تایلندی، مرکز آبگرم، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، اتاق بازی و بازدید از لاکپشت ها در محل نگه داری آن ها می شود لذت ببرند.

کافه ماریوت صبحانه به صورت سلف سرویس برای میهمانان ارائه می کند. در رستوران ها و کافه های هتل انواع غذا های محلی تایلندی، بین المللی، ایتالیایی و آسیایی همراه با نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سزو می شود.

مرکز آبگرم ماندارا هتل جی دبلیو ماریوت پوکت

این مرکز آبگرم دارای 16 اتاق درمانی، 5 اتاق ماساژ با فضا باز، ماساژ زوج ها، پکیج برای مرکز آبگرم، اسکراب بدن، فیشال، سرویس برای کودکان، اتاق بخار، اپیلاسیون و ... را ارائه می دهد.

مرکز تناسب اندام هتل جی دبلیو ماریوت پوکت

میهمانان می توانند در این مرکز تناسب اندام به تمرین بپردازند. از خدمات این مرکز تناسب اندام مدرن می توان به 3 استخر، سونا، جکوزی و استخر اشاره کرد.

رستوران های هتل جی دبلیو ماریوت پوکت

کافه ماریوت Marriott Café

میهمانان می توانند در این کافه به صورت سلف سرویس صبحانه میل کنند. کافه ماریوت صبحانه ها را در با مواد اولیه تازه آماد می کند. میهمانان قادر خواهند بود شیرینی ها های خوش طعم را نیز در این کافه سفارش داده و میل کنند.

رستوران گینجا تست Ginja Taste

میهمانان می توانند در این رستوران غذا های سنتی و جدید تایلندی را در فضای تزیین شده به سبک سنتی تایلندی میل نمایند.

کافه اندامن گریل Andaman Grill

میهمانان می توانند در این  کافه دسر های خوش طعم میل کرده و از چشم انداز زیبا از دریای اندامن لذت ببرند.

از دیگر رستوران ها و کافه های این هتل می توان به کازینا، کابوکی، سیام دلی، گینجا کوک، آوت آف د بلو درینک، ریم نال پول بار، آوت آف د بلو اسپلش، لاتوس پاولیون، زست اشاره کرد که هر کدام غذا های خوش طعم تایلندی، بین المللی و ... را برای میهمانان ارائه می دهند.

امکانات محبوب هتل

ساحل    استخر شنا   اینترنت بی سیم رایگان    سرویس رفت و آمد فرودگاهی  مرکز سلامتی و تناسب اندام    کافه    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved