هتل جود پالاس دبی

دبی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل جود پالاس دبی Jood Palace Hotel Dubai، استخر روباز در پشت بام با چشم انداز زیبا، و مرکز سلامتی وسیعی را در خود جای داده ست. این هتل 5 ستاره با مرکز دیرا همسایه بوده و 5 دقیقه تا ایستگاه مترو الریگا فاصله دارد.

هتل جود پالاس 6 رستوران که غذا ها و نوشیدنی هایی از قبیل غذا های هندی، آسیایی و عربی را سرو می نمایند.  کافه روی پشت بام که در کنار استخر واقع شده است می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ریلکس کردن باشد.

از امکانات هتل می توان به استخر روی پشت بام با سکو برای آفتاب گیری، محیطی برای شنا کودکان، مرکز تناسب اندام مجهز، مرکز ابگرم (روش های درمانی متفاوت)، سونا خشک و  مرطوب اشاره نمود.

هتل جود پالاس سرویس روزانه رفت و آمد به ساحل و مرکز خرید دیرا، به همراه پارکینگ رایگان را به میهمانان خود ارائه می دهد.

فاصله هتل جود پالاس تا ایستگاه مترو ال ریگا چند قدم، تا مرکز دیرا 2 کیلومتر و تا باشگاه گلف و قایقرانی 1/4 کیلومتر می باشد.

رستوران های هتل جود پالاس دبی

رستوران ال واها AL WAHA

غذا های محلی را در فضایی سنتی سرو می کند. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران ها در سرو غذا های سنتی شناخته می شود. میهمانان می توانند لحظات خوبی را در این رستوران تجریه نمایند.

رستوران هندی HANDI

غذا های سنتی و محلی هندی را در فضایی که به میهمانان حس کشور هند را  القا می کند سرو می شود. رستوران هندی یکی از بهترین مقاصد برای کسانی است که می خواهند طعم غذا های هندی را بچشند.

رستوران لرندزوس LE RENDEZVOUS

این رستوران صبحانه با منو گسترده، نهار و شام با منو محلی و به صورت سلف سرویس برای میهمانان ارائه می کند.

کافه لابی لانگ LOBBY LOUNGE

در کافه لابی لانگ  میهمانان می توانند انواع کیک ها، قهوه،نسکافه، چای میل کنند.

زستوران ساکورا SAKURA

در رستوران ساکورا غذا های سنتی ژاپنی و اسیایی سرو می شود. میهمانان می توانند طعم های جدید از فرهنگ های متفاوتی را در این رستوران میل نمایند.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان   سرویس رفت و آمد فرودگاهی    اتاق های خانوادگی   استخر روباز    پارکینگ رایگان     مرکز تناسب اندام   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved