هتل جمیرا بیچ دبی 

دبی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel)، در جمیرا دبی واقع شده است.  از امکانات این هتل می توان به 5 استخر، دیوار صخره نوردی، 10 رستوران اشاره کرد. میهمانانی  که در این هتل اقامت می کنند می توانند استفاده نامحدود از پارک آبی وایلد وادی داشته باشند.

تمامی اتاق های بزرگ این هتل مجهز به پنجره های سراسری با چشم انداز زیبا از خلیج فارس، تلویزیون صفحه تخت، روم سرویس و اینترنت بی سیم رایگان می باشند.

غذا های بین المللی متنوعی در رستوران های هتل  برای میهمانان سرو می شود، هم چنین میهمانان می توانند از غذا های هندی، آرژانتینی و ایتالیایی لذت ببرند. رستوران های متعددی منو کودکان نیز ارائه می دهند. میهمانان می توانند در کافه های واقع در پشت بام یا کنار استخر نوشیدنی خنک میل کنند.

هتل جمیرا بیچ سرویس رفت و آمد رایگان برای دبی مال فراهم کرده است. این هتل تا بازار مدینه الجمیرا 10 دقیقه (پیاده) و تا فرودگاه بین المللی دبی 20  کیلومتر فاصله دارد.

این منطقه مناسب گردشگران علاقه مند به ساحل، استراحت و غذا می باشند.

 

کافه و رستوران

کافه-رستوران ال مرسا (AL MARSA RESTAURANT & BAR): از وعده های ژاپنی این کافه رستوران واقع در محیطی ساحلی در زیر برج العرب جمیرا لذت ببرید.

رستوران لا پاریلا (LA PARRILLA): منظره ی خیره کننده، غذاهای آمریکای لاتین و اجرای زنده دست به دست هم داده و تجربه ای فراموش نشدنی برای علاقه مندان به گوشت ایجاد می کند.

رستوران ویلا بیچ (VILLA BEACH): در کنار موج های خلیج فارس که با ساحل برخورد می کنند، رستوران ویلا بیچ از بهترین رستوران های غذای دریایی در دبی می باشد.

سالن ساحلی (BEACH LOUNGE): در این سالن ساحلی از وعده های سبک لذیذ لذت ببرید.

کافه آپتاون بار (UPTOWN BAR): در این کافه واقع در تراس بزرگ هتل نوشیدنی و اسنک های سبک سرو می شود.

از دیگر رستوران و کافه های هتل به رستوران دی اند ای (D&A)، رستوران کیچن کانکشن (KITCHEN CONNECTION)، رستوران بیچ کامبرز (BEACHCOMBERS)، رستوران بیچ کامبرز (BEACHCOMBERS)، کافه اوشن بلو (OCEAN BLUE)، کافه پول بار (POOL BAR)، سالن پرل (PEARL LOUNGE)، سالن پرل (PEARL LOUNGE)، رستوران تلیسا فول (TALISE FUEL) و شیرینی فروشی کری ایشنز (CREATIONS CAKERY) می توان اشاره کرد.

 

مرکز سلامتی و آبگرم هتل جمیرا بیچ

میهمانان می توانند در این مرکز آبگرم به آرامش رسیده و ریلکس کنند، دو سونا، دو اتاق ماساژ، سه وان آب گرم، جکوزی، اتاق بخار و استخر شنا، انواع روش های درمانی ماساژ، رفلکسولوژی، شياتسو، ماساژ سوئدی و خدمات برای جوانسازی پوست و بدن از خدماتی می باشند که این مرکز آبگرم برای میهمانان ارائه می دهد.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان / استخر شنا / سرویس رفت و آمد فرودگاهی / ساحل / اتاق های خانوادگی / استخر روباز / کافه / باشگاه / کلوب کودکان

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

OCEAN DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved