هتل جمیرا امارات تاورز دبی 

دبی
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل جمیرا امارات تاورز دبی (Jumeirah Emirates Towers)، در خیابان شیخ زائد واقع شده است. میهمانان دسترسی آسان به پارک آبی وایلد وادی را خواهند داشت. علاوه بر 400 اتاق و سوئیت هتل جمیرا دارای 13 رستوران و کافه شبانه  که برنده جایزه نیز هستند می باشد. ریب روم، هاکاسان و النفوره رستوران های برتر هتل جمیرا می باشند.

اتاق های این هتل به صورت ظریف و زیبا چیده شده اند و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون با کانال های متنوع، اتاق نشیمن همراه با مبل های راحت می باشند.

میهمانان می توانند در رستوران ها و کافه های این هتل غذا های خوش طعم کبابی، غذا های محلی لبنانی، غذا های سنتی ایتالیایی، غذا های جدید ژاپنی و غذاهای فرانسوی جدید را میل کنند.

میهمانان می توانند در مرکز آبگرم تالیسا که در کنار استخر و ساحل واقع شده به آریلکس کرده و یا در مرکز تناسب اندام هتل به تمرین کردن بپردازند. همچنین میهمانان می توانند از بلوار خرید کنند.

سرویس رفت و آمد رایگان برای پارک آبی وایلد وادی، جمیرا، ساحل جمیرا و دیگر مناطق گردشگری  شهر دبی برای میهمانان وجود دارد.

این منطقه مناسب برای گردشگران علاقه مند به اجناس مارک می باشد.

 

مرکز آبگرم هتل جمیرا امارات

میهمانان می توانند در این مرکز آبگرم به آرامش برسند، از خدماتی که در این هتل ارائه می شود می توان به روش های درمانی لوکس، درمان های شفا دهنده، اتاق روش های درمانی، روش های درمانی متفاوت برای خانم ها و آقایان، درمان های خاص، برنامه های رژیمی برای کاهش وزرن و استخر می توان اشاره کرد.

 

اتاق جلسه هتل جمیرا امارات

در این اتاق جلسه انواع تجهیزات صوتی تصویری لازم  را برای برگزاری جلسات حرفه ای را دارد. فناوری پیشرفته و اینترنت بی سیم رایگان جز امکانات این اتاق جلسه می باشند.

 

رستوران های هتل جمیرا امارات

رستوران ماندو MUNDO

در ماندو غذا های بین المللی، مدیترانه ای، هندی و آسیایی سرو می شود. این رستوران خوش طعم ترین غذا ها را برای میهمانان سرو می کند.

کافه رستوران آلفیز ALFIE'S

این رستوران به سبک بریتانیایی قدیم طراحی شده و غذا های خوش طعمی را برای میهمانان سرو می کند. در کافه رستوران آلفیز زمین بازی برای میهمانان و جود دارد. میهمانان می توانند نوشیدنی های متنوعی را نیز در آلفیز سفارش بدهند.

رستوران ریب روم THE RIB ROOM

دارای فضایی مدرن و زیبا است که غذا های کبابی و گوشتی، غذا های دریایی و کم کالری را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند در این رستوران غذا ها و نوشیدنی های عالی میل نمایند.

کافه ریب روم THE RIB ROOM

در این کافه بعضی از غذا های گوشتی همراه با نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می شود.

کافه دفی لانگ DAEFI LOUNGE

در لابی هتل واقع شده نوشیدنی و دسر های ترک خوش طعمی را برای میهمانان سرو می کند. با طراحی و فضای زیبایی که دارد باعث آرامش میهمانان شده و حس خانه را به میهمانان القا می کند.

کافه پولCAFFE  POOL

میهمانان می توانند در این کافه نوشیدنی های متنوعی را سفارش داده و زیر آسمان زیبای دبی با چشم انداز فوق العاده ای از استخر ریلکس کنند.

رستوران آلتا بادیا ALTA BADIA

با فضای مدرن و زیبایی که دارد غذا های ایتالیایی خوش طعمی را برای میهمانان سرو می کند.

رستوران لا کانتینه دا فائوبرگ LA CANTINE DU FAUBOURG

رستوران فرانسوی که غذا های محلی خوش طعم فرانسوی را برای میهمانان سرو می کند، این رستوران فرانسوی جز رستوران های جدید می باشد که دکوراسیون آن هر چند وقت یکبار تغییر می کند.

از دیگر رستوران و کافه های این هتل می توان به THE NOODLE HOUSE، HAKKASAN، ET SUSHI، AL NAFOORAH و FLOW اشاره کرد.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان / استخر شنا / سرویس رفت و آمد فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / پارکینگ رایگان / مرکز تناسب اندام / کافه / ساحل خصوصی

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved